پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8
رئیس اورژانس پیش بیماستانی لارستان :

امیدواریم واحد دیسپچ اورژانس لارستان به زودی افتتاح شود

رئیس اورژانس پیش بیماستانی لارستان در با بیان اینکه اختصاص اتوبوس آمبولانس به لارستان حاصل یک همدلی و تلاش همه جانبه بوده است اظهار داشت: واحد دیسپچ اورژانس لارستان نیز به…

رئیس اورژانس پیش بیماستانی لارستان در با بیان اینکه اختصاص اتوبوس آمبولانس به لارستان حاصل یک همدلی و تلاش همه جانبه بوده است اظهار داشت: واحد دیسپچ اورژانس لارستان نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان دکتر صباغی در آیین افتتاح رسمی خدمات اتوبوس آمبولانس در لارستان در سخنانی اظهار داشت: تلاش و حمایت های صورت گرفته باعث شد این اتفاق مهم صورت پذیرد و  با اختصاص این دستگاه ناوگان آمبولانسی ما تکمیل است اما باید گفت با توجه به فرسوده بودن ناوگان آمبولانسی نیازمند اختصاص آمبولانس های جدید هستیم که این امر نیازمند پیگیری مسئولین می باشد.

وی با بیان اینکه  طی یکسال گذشته در بحث اورژانس شهرستان بالغ بر ۱۱۵ کلاس آموزشی در شهرستان برای اقشار مختلف برگزار شده اظهار داشت: طی همین مدت  بالغ بر ۱۰۴ هزار تماس تلفنی داشته ایم که ۴۷ هزار اعزام و بقیه نیز بصورت مشاوره مشکلات مردم مرتفع شده است.

صباغی افزود: در بحث اورژانس هوایی که سال ۹۵ راه اندازی شد با پیگیری های صورت گرفته یک دستگاه بالگرد جدید در شهرستان مستقر شد و در بحث اتوبوس آمبولانس نیز با توجه به اینکه پیگیری ها  از سال ۹۱ در دستور کار بوده لذا ساختمان آن در همان دوران توسط بنیاد نیک اندیشان بنا نهاده شده است.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی لارستان اظهار داشت: در این مدت واحد دیسپچ که یک مرکز فرماندهی است به ساختمان جدید منتقل شد زیرا مساحت ۱۸ هزارکیلومتر مربعی تحت پوشش اورژانس لارستان است  وامیداوریم این مرکز نیز به زودی افتتاح گردد.

وی در پایان  نیز با بیان اینکه پایگاه های چاه طول، دهفیش، خور و لطیفی مصوب شده افزود: امیدواریم پایگاه اورژانس لطیفی در ایام دهه فجر افتتاح شود تا بتوان خدمت رسانی بهتری به مردم منطقه ارائه نمود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین