جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با پیگیری های مستمر:

پرواز مسیر “دبی _ لار _ دبی” فرودگاه بین المللی لارستان افزایش یافت

 پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان افزایش یافت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی لارستان صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: مسیرهای پروازی این…

 پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان افزایش یافت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی لارستان صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: مسیرهای پروازی این فرودگاه که بدلیل شیوع ویروس کرونا و تعمیرات باند فرودگاه دبی کنسل شده‌ بود، پس از وقفه ای مجددا به برنامه‌ پروازی این فرودگاه افزوده و شاهد افزایش پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی هستیم.

وی اظهارداشت : قبل از شیوع ویروس کرونا، پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان در مسیرهای دبی ،کویت، قطر، شارجه و تهران توسط ایرلاین های فلای دبی، ایران ایر، قشم ایر، کیش ایر و العربیه انجام می شد.

صولتی  با اشاره به مشکلات ایجاد شده بعد از شیوع ویروس کرونا در صنعت هوایی کشور افزود: صنعت هوانوردی جهان نخستین صنعتی بود که بیماری منحوس کرونا بر آن تاثیر به سزایی داشت. که این امر باعث فروکش پروازهای داخلی و عبوری از آسمان ایران شد.

وی با بیان  مسیرهای پروازی جدید از فرودگاه لارستان گفت: مسیرهای پروازی دبی _ لار _ دبی با انجام ۲ روز در هفته با پیگیری های مستمر توسط دو شرکت ایران ایر و قشم ایر افزایش یافت.  این مقام مسئول بیان داشت: در حال حاضر پرواز های فرودگاه بین المللی لارستان ۲۲ پرواز در هفته بوده که در مسیر های داخلی و خارجی توسط شرکتهای هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر و فلای دبی انجام می شود .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین