شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
آمارهای خرداد ماه 1401 می گوید:

سهم 8.5 درصدی مزاحمان تلفنی در تماس های صورت گرفته با اورژانس پیش بیمارستانی لارستان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت:از کل تماس های مردمی خرداد ماه ۱۴۰۱ با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان بیش از ۸٫۵٪ مزاحمان تلفنی بوده اند. به گزارش میلادلارستان به…

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت:از کل تماس های مردمی خرداد ماه ۱۴۰۱ با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان بیش از ۸٫۵٪ مزاحمان تلفنی بوده اند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان صباغی با بیان این  خبر اظهارداشت: همه این اتفاق‌های تکرار شونده در حالی رخ می‌دهند که در همان زمان شهروندان دیگری در نقاط دیگر شهر جان شان به خطر افتاده و به دلیل این ماموریت‌های کاذب دست شان از کمک‌های اورژانسی همکاران ما کوتاه می‌ماند.

وی  افزود: باید در مواردی چون مواجهه با ‘سكته ها و مشکلات مغزی و قلبی، تشنج، مصدومان تصادفات رانندگی، شكستگی ها، سقوط از سطح غیر همطراز، مشكلات تنفسی و آسم، كاهش سطح هوشیاری و جرح همراه با خونریزی’ كه نمونه هایی از موارد اورژانس پیش بیمارستانی است، درخواست اعزام آمبولانس به محل صورت پذیرد.

صباغی بیان داشت: همشهریان عزیز به این نکته باید توجه داشته باشند که هر تماس تلفنی منجر به اعزام آمبولانس نمیشود.اما برای راهنمایی می توانند با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و قبل از انتقال به نزدیك ترین مركز درمانی با ارایه شرح حال بیمار، از اورژانس مشاوره بگیرند

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین