دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

پاسخ اداره ورزش لارستان/سرای ورزشکاران در لارستان احداث می شود

در پی انتشار مطلبی با عنوان «کی سرای ورزشکاران ساخته می شود؟» در وب سایت و دو بار در هفته میلاد لارستان، که در آن در مورد عدم ساخت سرای…

در پی انتشار مطلبی با عنوان «کی سرای ورزشکاران ساخته می شود؟» در وب سایت و دو بار در هفته میلاد لارستان، که در آن در مورد عدم ساخت سرای ورزشکاران در جوار میدان امام رضا(ع) شهر لار که تابلوی آن سالها خودنمایی می کرد، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان لارستان، در تماس تلفنی فوری، خواستار پاسخگویی در این زمینه شدند که ما نیز با حضور در دفتر ایشان، پیگیر موضوع شدیم.

در ابتدا می بایست از با تشکر از ریاست محترم این اداره در واکنش سریع به مطلب درج شده، در تأخیر ایجاد شده در انتشار پاسخ ایشان بدلیل مشکلات کاری، پوزش بطلبیم.

محمدحسن طیبی گفت: از سال ۹۰ که من وارد لارستان شدم، یکی از کارهای اصلی من، پیگیری زمین های این شهرستان با کاربری ورزشی بوده و است.

وی افزود: در آن زمان و با مشاهده تابلویی با عنوان «محل احداث سرای ورزشکاران» در جوار میدان امام رضا(ع)، با مراجعه به آقای افتخار، ریاست محترم بنیاد مسکن و شهرسازی لارستان، با بازخوانی پرونده ها و بایگانی زمین ها هم در مسکن و شهرسازی و هم در خود اداره، پیگیر موضوع شدم.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان تصریح کرد: در آن زمان ریاست مسکن و شهرسازی به من تأکید کرد که؛ به روسای قبلی اداره و روزش لارستان گفته است که؛ مکانی که در تابلو در آن نصب شده، کاربری ورزشی ندارد و این زمین متعلق به اداره ورزش و جوانان نیست.

وی خاطر نشان کرد: در زمان چند رئیس قبل این اداره، تابلویی با همین عنوان نصب شده و با این استدلال که با نصب این تابلو، به مرور زمان این مکان متصرف خواهد شد، تابلوی مذکور را در این محل قرار داده اند.

طیبی با رد و زیر سوال بردن این اقدام، تأکید کرد: این کار، اصلاً صحیح نبوده و می بایست این کار بطریق قانونی پیگیری می شد و کاربری ورزشی آن را پیش بینی می کرد.

وی اضافه کرد: در ان زمان باید، با طی سلسله مراتب و اعلام نیاز به داشتن سرای ورزشکاران برای لارستان، به این مهم دست پیدا می کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: پس از انتشار این مطلب در هفته نامه میلاد لارستان، تابلو مذکور، از این مکان برداشته شد تا شک و شبه ای برای مردم وجود نداشته باشد.

وی افزود: با توجه به فاصله زیاد ما با مرکز استان، کمبود شدید خوابگاههای ورزشی در شهر لار و از آن مهمتر میزبانی لارستان برای مسابقات کشوری و استانی در رشته های مختلف ورزشی، با رایزنی های صورت گرفته با نماینده و فرماندار محترم مبلغی از ماده ۱۸۰ جهت احداث سرای ورزشکاران جذب شده است و بنا داریم در سال ۹۳ کلنگ این مکان را بزنیم و انشاا… با جذب بودجه در نظر گرفته شده، با همت مسئولین اساسی ترین نیاز شهرستان یعنی خوابگاه ورزشکاران را برطرف کینم.

مصاحبه: حسن فراست

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین