چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
استاندار فارس:

کاهش قاچاق سوخت شاخصی برای ارزیابی فرمانداران فارس است

استاندار فارس با تاکید بر توجه به ظرفیت نظارت های مردمی برای جلوگیری و مبارزه با قاچاق سوخت از استان، اظهار کرد: کاهش قاچاق سوخت در شهرستان ها با تدوین…

استاندار فارس با تاکید بر توجه به ظرفیت نظارت های مردمی برای جلوگیری و مبارزه با قاچاق سوخت از استان، اظهار کرد: کاهش قاچاق سوخت در شهرستان ها با تدوین شاخص ها جزو رتبه بندی فرمانداران استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه با اشاره به قاچاق سوخت از طریق مواردی از فروش سهمیه خودروهای باربری غیرفعال و گاها صدور بارنامه های جعلی، گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل کالاهای استان و نصب سامانه سپهتن انجام می شود.

استاندار فارس اظهار کرد: جدول زمان بندی برای اتصال صنایع استان به گاز توسط سازمان صمت و پخش فرآورده های نفتی استان در قالب تفاهم نامه تدوین شود.

ایمانیه قاچاق سوخت از طریق ناوگان حمل ونقل و بارنامه های جعلی را مورد اشاره قرار داد و با تاکیدبر لزوم ساماندهی سوخت ناوگان حمل و نقل کالا های استان گفت: سامانه سپهتن و gps با همکاری پخش فرآورده های نفتی و راهداری و حمل و نقل استان بر ناوگان حمل و نقل کالا طی شش ماه نصب شود تا سوخت از طریق پیمایش صحیح به خودرو های باربری واگذار گردد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر برخورد شدید و مطابق قانون با شرکت های حمل و نقل متخلف گفت: در صورت صدور بارنامه جعلی توسط شرکت های حمل و نقل کالا از فعالیت شرکت جلوگیری خواهد شد و در صورت تکرار پروانه فعالیت باطل می شود.

استاندار فارس در ادامه باتوجه به سواستفاده از سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی و چاه های آب غیرفعال، افزود: با تشکیل کمیته مرکب از سازمان های امنیتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی قاچاق سوخت از طریق سهیمه ماشین آلات کشاورزی غیرفعال پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه دستور داد تا اطلاع رسانی دقیق در خصوص مصادیق قاچاق سوخت و استفاده غیرمجاز از کارت های سوخت به مردم انجام شود و پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تا پایان شهریور ماه سال جاری تمام شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین