شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بررسی مسائل و مشکلات مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) شهرلار

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) شهرلار رفت و به بررسی مسائل و مشکلات این مرکز پرداخت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) شهرلار رفت و به بررسی مسائل و مشکلات این مرکز پرداخت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری، دکتر سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و غلامرضا ایجاد رئیس تامین اجتماعی شهرستان، از مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) شهر لار بازدید و مسائل و مشکلات آن مرکز را مورد بررسی قرار داد.

در حاشیه این بازدید، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن قدردانی از تمامی اعضا هیات مدیره و مدیر عامل مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) لارستان و خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی اظهار کرد: کارهای بزرگی که بوسیله زنان نیکوکار شهرستان و بخصوص اعضای هیئت مدیره این مرکز انجام گرفته است و خدا را شکر استمرار دارد، نیازمند حمایت همه جانبه است که امیدواریم با همکاری و هماهنگی و ایجاد ارتباط مستمر بین مرکز و مجموعه دولتی اقدامات این مرکز گسترش یابد و زمینه اشتغال بیشتر بانوان این منطقه را فراهم آورد.

داریوش دهقان، خطاب به اعضای هیئت مدیره مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) افزود: کاری که شما عزیزان بدون هیچ چشمداشتی انجام می دهید، کاری است که از نظر اخلاقی و انسانی توجیه دارد و خداپسندانه است و ما مسئولین هم بایستی کمک شما باشیم و حمایتتان کنیم.

وی ضمن تشکر از بانیان خیر این مرکز و کسانی که ادامه دهنده این فعالیت ها هستند؛ افزود: فرمانداری و تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان در حد توان هر کمکی از دستتمان بر بیاید برای ارتقا این مرکز مضایقه نمی کنیم و با جان و دل انجام خواهیم داد.

در ادامه، فرماندار از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد و به تمامی بانوان شاغل در این مرکز خسته نباشید و خدا قوت گفت.

پیش از این نیز خانم وثوقی عضو هیئت مدیره مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) لارستان هم از حضور فرماندار و مسئولین شهرستان قدردانی کرد و به ارائه گزارشی از این مرکز پرداخت و مسائل و مشکلاتی را بیان کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین