دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

لارستان بزرگ بازوی توانمند ورزش استان فارس است

میلاد لارستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه شهرستان لارستان نسبت به گذشته تقاوت های چشمگیری داشته است، گفت: ورزشکاران و تیمهای زیادی از این شهرستان برای استان فارس افتخار آفرینی کرده اند و همیشه لارستان بزرگ بازوی توانمند ورزش استان بوده است و همه ما باید تلاش کنیم تا ورزش لارستان به روزهای اوج خود برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه شهرستان لارستان نسبت به گذشته تقاوت های چشمگیری داشته است، گفت: ورزشکاران و تیمهای زیادی از این شهرستان برای استان فارس افتخار آفرینی کرده اند و همیشه لارستان بزرگ بازوی توانمند ورزش استان بوده است و همه ما باید تلاش کنیم تا ورزش لارستان به روزهای اوج خود برسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، حیدرعلی کامیاب کلانتری شامگاه شنبه در جریان سفر به شهرستان لارستان  در مراسم افتتاح نمایشگاه یادها و خاطره ها که با محور عکسهای پیشکسوتان ورزش لارستان در بوستان ندای بهار این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه کاری بسیار ارزشمند و بزرگ است، اظهار داشت: در کشور ما اعتبارات زیادی برای دوری جوانان این سرزمین از هرگونه تهاجم فرهنگی بیگانگان هزینه می شود اما متاسفانه کشورهای بیگانه میلیاردها دلار برای جذب جوانان و ورزشکاران ما هزینه می کنند تا از آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه با پیشرفت تکنولوژی و علم، جوانان ما هر لحظه با سراسر دنیا در ارتباط هستند، تصریح کرد: خطرات زیادی جامعه ایران اسلامی که بسیار پرانرژی و نیازمند کمک فکری و علمی است را تهدید می کند از همین رو وظیفه همه اقشار مختلف مردم برای اینکه فرهنگ اسلامی ایرانی ما حفظ شود و جوانان ما به آن اعتقاد داشته باشند و به هویت اصلی خود پی ببرند این است که همه طراحی های لازم صورت گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با تاکید بر راه اندازی انجمن پیشکسوتان در لارستان، افزود: شما پیشکسوتان چکیده ورزش لارستان هستید و بسیار خرسندم که پس از شیراز، نمایشگاه عکسهای پیشکسوتان ورزش در لارستان برپا شده است و بنده هم به عنوان مدیر ورزش و جوانان فارس از هرگونه حمایت برای تقویت کمیت و کیفیت این برنامه ها دریغ نخواهم کرد.

کامیاب با اشاره به اینکه شهرستان لارستان نسبت به گذشته تقاوت های چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: ورزشکاران و تیمهای زیادی از این شهرستان برای استان فارس افتخار آفرینی کرده اند و همیشه لارستان بزرگ بازوی توانمند ورزش استان بوده است و همه ما باید تلاش کنیم تا ورزش لارستان به روزهای اوج خود برسد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در سال ۹۴ دوران سختی را پشت سر گذاشت، ادامه داد: خوشبختانه در قانون بودجه سال ۹۵ ردیف های اعتباری ورزش در حوزه عمرانی و کمک به هیأت های ورزشی دو برابر شده است و در حوزه جوانان نیز یک هزار میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده که در سال ۹۴ برای این حوزه تنها ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافت که جوابگوی نیازهای حوزه جوانان نبود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان نیز در این مراسم اظهار داشت: نمایشگاه یادها و خاطره ها با محور عکسهای پیشکسوتان دهه ۳۰، ۴۰ و ۵۰ ورزش لارستان از ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه ۹۴ در هنرسرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار لارستان منتظر قدوم سبز اقشار مختلف مردم است.

محمدحسن طیبی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱  با همکاری معاون فرهنگی شهرداری لار و همراهی و نظارت پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شده است، گفت: عکس‌ها در سه مرحله به ترتیب تاریخ ابتدا دهه ۳۰ پس از آن دهه ۴۰ و ۵۰ در نمایشگاه قرار می‌گیرند.

وی در ادامه هدف از اجرای این عمل فرهنگی و ورزشی پاسداشت از زحمات پیشکسوتان و ورزشکارانی که سالیان متوالی در لارستان درخشان ظاهر شدند دانست.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان با اشاره به اینکه عکسهای این نمایشگاه طی مدت دو ماه با همکاری کمیته پیشکسوتان لارستان گردآوری شده است، خاطرنشان کرد: پس از بررسی های دقیق و با تلاش فراوان دو هزار عکس جمع آوری شد و از این تعداد ۶۰۰ عکس انتخاب و به صورت تابلو چاپ گردید.

در ادامه مهدی تقی زادگان از پیشکسوتان دهه ۳۰ رشته کشتی آزاد و فرنگی که عنوان پنجم پیکارهای قهرمانی کشور آن زمان را در کارنامه افتخارات خود دارد به نمایندگی از پیشکسوتان حاضر در این مراسم  به ایراد سخن پرداخت.

در پایان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس، جمعی از مسوولین و پیشکسوتان ورزش لارستان نمایشگاه یادها و خاطره ها افتتاح شد.

بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی منیری و نشست با بنیاد خیریه هاشمی زاده لارستان از دیگر برنامه های مدیرکل ورزش و جوانان فارس در سفر به لارستان بود

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین