جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اعتبارات عمرانی سال 1401 شهرستان اوز 100 درصد افزایش یافت

فرماندار اوز فارس گفت که میزان اعتبارات عمرانی سال جاری در قالب استانی، سه درصد نفت و توازن این شهرستان با رشدی ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل به رقمی…

فرماندار اوز فارس گفت که میزان اعتبارات عمرانی سال جاری در قالب استانی، سه درصد نفت و توازن این شهرستان با رشدی ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل به رقمی حدود ۴۲۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اوز ، محمد محمدی بدون اشاره به میزان اعتبارات عمرانی سال قبل در این شهرستان ، افزود: این میزان اعتبار با توجه به شاخص ها و ضرورت ها و نیازهای شهرستان بین دستگاه های مختلف اجرایی توزیع شد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان تخصیص اعتبارات عمرانی سال جاری در شهرستان اوز با توجه به نیاز مردم و مشکل همیشگی کمبود منابع آبی در حوزه شرب، صنعت و کشاورزی به طرح های آبرسانی و کاهش مشکلات این حوزه بوده است.

محمدی با بیان اینکه یکی از چالش های اساسی بیش از تخصیص و پیش بینی اعتبار تلاش برای جذب اعتبارات در حوزه های مختلف است ، گفت: بر اساس تصمیم کمیته برنامه ریزی شهرستان مدیران و نهادهای اجرایی که سال گذشته توانستند اعتبارات بیشتری در سطح استانی و ملی جذب کنند امسال هم در توزیع بودجه عمرانی سهم بیشتری داشتند.

وی همچنین از جمله شاخص های ارزیابی مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان اوز را جذب اعتبارات بیشتر در سطح ملی و استانی دانست و گفت: هر مدیری که در این راستا کوتاهی و سهل انگاری داشته باشد باید پاسخگو باشد.

محمدی یادآور شد: یکی از ملاک های اصلی برای ادامه کار مدیران در شهرستان جذب و تامین اعتبارات از محل ها و روش های مختلف است.

فرماندار اوز تصریح کرد: همچنین امسال و با توجه به قانون بودجه سال جاری شهرداری ها به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی سهمی در تخصیص اعتبارات ندارند و تنها از محل درآمد مالیات بر ارزش افزوده می توانند سهمی از بودجه و از این محل را دریافت کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اعتبارات عمرانی سال 1401 شهرستان اوز 100 درصد افزایش یافت”

  1. کارمند لاری گفت:

    مبلغ ۴۲ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان برای شهرستان اوز به نسبت بودجه
    ۸۵ میلیاردی لارستان بودجه خوبی است البته باید بتوانند آنرا جذب کنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین