دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان:

با پزشکان لارستانی خارج از منطقه وارد مذاکره شده ایم؛ پانسیون پزشکان از ابتدا اصولی ساخته نشده بود و فعلا تخلیه شده

 معاونت درمان دانشکده با بیان اینکه با پزشکان لارستانی خارج از منطقه وارد مذاکره شده ایم تا از خدمات انها استفاده نماییم اظهار داشت: پانسیون پزشکان از ابتدا اصولی ساخته…

 معاونت درمان دانشکده با بیان اینکه با پزشکان لارستانی خارج از منطقه وارد مذاکره شده ایم تا از خدمات انها استفاده نماییم اظهار داشت: پانسیون پزشکان از ابتدا اصولی ساخته نشده بود و لذا فعلا تخلیه شده تا سازنده نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

به گزارش میلاد لارستان دکتر محمد آزادگان که اواسط هفته جاری در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه سخن می گفت اظهار داشت: در خصوص شکایات از پزشکان در جهت تخلفات آنها هر شکایتی  اعلام شود آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و  با توجه به حساسیت ها شکایات بصورت پیوسته و البته با دقت بررسی می گردد که در حال انجام می باشد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان همچنین اضافه نمود: سامانه شکایت شماره ۱۹۰ برای پزشکان و ۱۱۹۰ برای داروخانه ها قابل پیگیری است که سریعا این شکایات به مسئولین علوم پزشکی لارستان اعلام خواهد شد. وی همچنین اظهار داشت: هر گونه دریافت وجه نقد اضافه توسط پزشکان یا اخذ زیر میزی خلاف است که از طریق این شماره ها می توان آن را پیگیری نمود .

وی همچنین در خصوص استفاده از  پزشکان لاری خارج لارستان نیز اظهار داشت: با آنها  وارد مذاکره شده ایم که بتوانیم از ظرفیت این پزشکان نیز در دانشکده بهره ببریم.

آزادگان در خصوص  بحث سونوگرافی و نوبت دهی دیر هنگام با توجه به تعدد رادیولوژیست در منطقه نیز افزود: این اتفاق البته کمتر رخ می دهد و  چندین مطب خصوصی رادیولوژی در شهر لار وجود دارد که زمان اخذ نوبت دهی را کم خواهد کرد.

وی گفت: پیرامون پانسیون پزشکان نیز باید گفت: اشکالات فنی در آن وجود داشته چرا که از ابتدا بصورت کارشناسی ساخته نشده بود به همین دلیل فعلا تخلیه شده و با شرکت سازنده رایزنی نموده ایم تا نواقص را بر طرف نماید.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین