پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15
طی دو سال اخیر رخ داد:

تخصیص اعتبار 700 میلیارد تومان از ماده 56 جهت بزرگراه جهرم-لار-بندرعباس

 افتتاح ۲۰ کیلومتر از مسیر ۱۸۵ کیلومتری بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس، تکمیل ۱۸ کیلومتر دیگر تا پایان سال و همچنین بهره برداری از ۳۰ کیلومتر ازمسیر ۱۰۵کیلومتری جهرم…

 افتتاح ۲۰ کیلومتر از مسیر ۱۸۵ کیلومتری بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس، تکمیل ۱۸ کیلومتر دیگر تا پایان سال و همچنین بهره برداری از ۳۰ کیلومتر ازمسیر ۱۰۵کیلومتری جهرم به سمت لار تا دهه فجر امسال حکایت از تسریع در اجرای این پروژه مهم و شریان حیاتی جنوب کشور و خروج آن از رکود در ساخت دارد.
این سیر تحول و تسریع در اجرای  طرح ملی بزرگراه جهرم- لار-بندرعباس، ظرف حدود دو سال اخیر به ویژه طی ۱۰ ماه گذشته نوید بخش بهره برداری این بزرگراه در دو سال آینده خواهد بود. استفاده از روش های نوین مالی و بهره گیری از ظرفیت های قانونی با همکاری مسئولان اجرایی استان و شهرستان و همچنین وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این طرح مهم و شاهراه حیاتی جنوب کشور یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه عمرانی استان فارس است.
چهره جهرم نوشت: امسال با پی‌گیری دکتر رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی از محل ماده ۵۶ مبلغ پنج هزار میلیارد ریال علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل‌های مختلف در بودجه ۱۴۰۱ برای پروژه ملی و جاده ترانزیتی لار- جهرم- بندرعباس تخصیص یافته است. سال گذشته هم با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال از همین محل یعنی ماده ۵۶ و از طریق بانک ملی به این پروژه اختصاص یافت.
به گزارش میلاد لارستان اینکه چه بخشی از اعتبار مذکور جذب شده موضوع مهمی است  که شایسته است مسئولان اداره کل راه و شهرسازی لارستان لااقل در محورهای مواصلاتی منتهی به مسئولیت آن اداره کل پیگیر موضوع بوده و توضیحاتی در این خصوص ارائه نمایند.
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین