پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
معاونت آموزشی، دانشجویی مجتمع آموزش عالی لار خبر داد:

تشریح اقدامات صورت گرفته جهت رفاه حال دانشجویان لارستان

معاونت آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی مجتمع آموزش عالی لار در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود در سخنانی با بیان اقدامات صورت گرفته جهت رفاه حال دانشجویان اظهار…

معاونت آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی مجتمع آموزش عالی لار در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود در سخنانی با بیان اقدامات صورت گرفته جهت رفاه حال دانشجویان اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک ۴ هیات علمی جدید به این مجموعه اضافه گردد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع اموزش عالی لارستان، دکتر نوروزی  ضمن تبریک به دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بر اساس دستورالعمل های وزارت علوم، پس از بیش از دو سال دوری دانشجویان از حضور در دانشگاه ها، از ابتدای سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی لارستان کلاس های حضوری خود را آغاز نموده است.

وی اظهار داشت: در سال جاری در جهت رفاه بیشتر دانشجویان راه اندازی خوابگاه های دانشجوئی برای دانشجویان پسر در فاصله نزدیک به دانشگاه و با ظرفیت سه برابری نسبت به سالهای قبل در دستور کار قرار گرفته تا  دغدغه دانشجویان با توجه به هزینه های سنگین اجاره خانه در شهرستان مرتفع گردد.

دکتر نوروزی افزود: تجهیز و آماده سازی خوابگاه دخترانه کوثر و پسرانه غدیر، عقد قرارداد با پیمانکار تغذیه و آماده سازی سلف، رایزنی با باشگاه های ورزشی مختلف برای استفاده دانشجویان، برگزاری آیین استقبال از دانشجویان و تور دانشگاه گردی جهت آشنایی دانشجویان جدید الورود، برگزاری نشست توجیهی با والدین دانشجویان جهت آشنایی با دانشگاه و شنیدن دغدغه های آنان در حوزه های مختلف از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این مجتمع بوده است.

این مقام مسئول در پایان عنوان نمود: مجتمع آموزش عالی لارستان هم اکنون دارای ۶ رشته مهندسی و ۱۳ عضو هیئت علمی نخبه از دانشگاه های تراز اول کشور است که این اعضای هیئت علمی در واقع بازوی علمی و پژوهشی قوی این مجتمع می باشند. وی ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک ۴ عضو هیات علمی دیگر به این مجموعه دانشگاهی افزوده شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین