جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تا کنون ۲۸ میلیارد ریال صرف ساخت و تجهیز درمانگاه بیرم شده است

تا کنون ۲۸ میلیارد ریال صرف ساخت و تجهیز درمانگاه بیرم شده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، پس…

تا کنون ۲۸ میلیارد ریال صرف ساخت و تجهیز درمانگاه بیرم شده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، پس از سیل بیرم که منجر به تخریب و وارد شدن خسارات زیاد به درمانگاه این شهر شد، تلاشها در جهت تامین اعتبار و جبران خرابی‌ها، جذب اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی در حوزه تجهیزات برای مرکز خدمات جامع سلامت شهر ببرم را در پی داشت.

دکتر حسن فزونی، معاون بهداشت دانشکده اظهار داشت: با تامین اعتبار لازم، بخشی از تجهیزات مختلف بهداشتی، درمانی و اداری خریداری شده به مرکز فعلی خدمات جامع سلامت بیرم منتقل و مستقر گردید. مابقی نیز بزودی به ساختمان بازسازی شده مرکز، منتقل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بازسازی ساختمان مرکز نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال رو به اتمام بوده و اکنون نیز محوطه سازی مرکز در حال انجام است. گفتنی است، بزودی انتقال کلیه تجهیزات و پرسنل به ساختمان بازسازی شده انجام خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین