دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

واریز ۳۰ میلیون هر ۱۰ دقیقه به حساب یک اغتشاشگر

وزیر کشور در سخنانی با بیان اینکه در ایالات متحده ظرف یک هفته ۱۵۰۴ مقاله، انگلستان در ۹ روز ۷۲۰ مقاله، اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴ مقاله،…

وزیر کشور در سخنانی با بیان اینکه در ایالات متحده ظرف یک هفته ۱۵۰۴ مقاله، انگلستان در ۹ روز ۷۲۰ مقاله، اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴ مقاله، آلمان ۸۳۰ مقاله، فرانسه ۶۵۵ مقاله، اسپانیا ۲۰۷ مقاله و ایتالیا ۴۹۷ در رابطه با مهسا امینی نوشته شده اظهار داشت:  هر ۱۰ دقیقه به حساب یک اغتشاشگر ۳۰ میلیون واریز می شود

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس وحیدی اظهار داشت: در شلوغ ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان‌زده و احساسی بودند. البته تعدادی هم سازمان‌یافته و آموزش‌دیده بودند و خیلی خشن برخورد می‌کردند.

وی افزود: در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان‌یافته و آموزش‌دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند!

وزیر کشور ادامه داد: با مشاهده اقدامات این افراد گاهی تعجب می‌کردیم چگونه یک انسان می‌تواند به این اندازه قسی‌القلب باشد. برخی از اینها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آنها پول می‌فرستادند.

وی با بیان اینکه درباره یک نفر که در مقابل وزارت کشور بازداشت شده بود گفته شد هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود بیان داشت: هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند. و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین