شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درخواست فرماندار ویژه لارستان از رئیس سازمان سنجش چه بود؟!

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با رییس سازمان سنجش آموزش کشور در تهران خواستار تغییر منطقه آموزشی لارستان در کنکور سراسری شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی…

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با رییس سازمان سنجش آموزش کشور در تهران خواستار تغییر منطقه آموزشی لارستان در کنکور سراسری شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، پیرو هماهنگی های بعمل آمده توسط حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور در تهران دیدار کرد.

در این نشست که دکتر جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش هم حضور داشت، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خاطر نشان کرد: مدیریت آموزش و پرورش لارستان با قدمت طولانی، دارای دانش آموزان مستعد و توانمندی می باشد که می طلبد در راستای اجرای عدالت آموزشی و جلوگیری از تضییع حقوق دانش آموزان با استعداد لارستانی، پیگیری های لازم جهت اخذ مجوز منطقه ۳ کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت پذیرد.

وی ادامه داد:  لارستان علاوه بر مدارس دولتی و غیردولتی، دارای مدارس خاصی همچون تیزهوشان، نمونه، معارف و شاهد می باشد که دانش آموزان این مراکز خاص نیز علی رغم تلاش مستمر و هزینه های بالای خانواده ها، به موفقیت مطلوبی دست پیدا نمی کنند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان ضمن تشریح محرومیت شدید امکانات آموزشی و کمک آموزشی و عدم ورود مطلوب دانش آموزان لارستان به دانشگاه ها و رشته های پرطرفدار، خواستار تغییر منطقه نیمه برخوردار(منطقه ۲) به منطقه کم برخوردار(منطقه ۳) لارستان در کنکور سراسری شد.

 رییس سازمان سنجش آموزش کشور نیز قول مساعد داد با نطر مثبت ، موضوع را بررسی و پیگیری نماید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواست فرماندار ویژه لارستان از رئیس سازمان سنجش چه بود؟!”

  1. لاری گفت:

    با سلام
    خدا کنه تایید بشه واقعا در طول این سالها دانش آموزان لاری خیلی خیلی ضرر کردن.
    خصوصا امسال که رشته پزشکی داریم انشاالله در سال آینده سهم دانش آموزان لاری بشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین