پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

خاک چادرت سرمه چشم ما سلما خانم!

باید اجازه بدهیم بعضی وقت‌ها عکس‌ها جای ما خبرنگارها حرف بزنند، حتی اگر عکسی آنقدرها هم با کیفیت نباشد. اصلاً گاهی، عکس‌ها خودشان زبان دارند و یک جوری «ف» را…

باید اجازه بدهیم بعضی وقت‌ها عکس‌ها جای ما خبرنگارها حرف بزنند، حتی اگر عکسی آنقدرها هم با کیفیت نباشد. اصلاً گاهی، عکس‌ها خودشان زبان دارند و یک جوری «ف» را می گویند که مخاطب خودش تخته گاز تا فرحزاد می‌رود. مثل پیام همین عکس، مثل همین افتخاری که چهره خندان سلما با مدال طلای دور گردن، پرچم ایران روی سر و حجاب زیبایش برای جهان داشت.

اجازه بدهیدما هم چند خطی در باب این عکس بنویسیم. حتماً این یکی دو روز «سلما همتیان» را در قاب تلویزیون یا لابه لای خبرها دیده‌اید! البته مدیونید اگر فکر کنید در بازار داغ اخبار رسانه‌هایی مثل بی بی سی فارسی و اینترنشنال یک کلمه از سلمای ۸ ساله و مدال طلای شطرنجش گفته باشند. مدیونید اگر فکر کنید مصاحبه سلما را پخش کرده باشند وقتی با چهره معصوم و خندانش می‌گوید: «خوشحالم که با حجاب کامل پرچم ایران را بالا گرفتم.»

اما ما می گوییم که دو روز قبل این دختر بچه هشت ساله، تیم ملی شطرنج ایران در مسابقات آسیایی را صاحب مدال طلا کرد و وقتی روی سکو رفت یک پیام را به همه دنیا مخابره کرد و با همین سن و سال کمش نشان داد دختران انقلاب اسلامی، تجسم عینی شعار زن، زندگی. آزادی‌اند.

فارس

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین