شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برترین پهلوانک های مسابقات چندجانبه کشتی لارستان مشخص شدند

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، گفت: جشنواره کشتی چند جانبه پهلوانک ها یادواره زنده یاد نوروز ملتفت برگزار شد و نفرات برتر شناخته شدند.

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، گفت: جشنواره کشتی چند جانبه پهلوانک ها یادواره زنده یاد نوروز ملتفت برگزار شد و نفرات برتر شناخته شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، حکمت ا… ملتفت با اشاره به اینکه ۵ شهرستان بندرعباس، جهرم، فسا، گراش و لارستان در این پیکارها حضور داشتند، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ پهلوانک در این دوره از رقابت ها به مصاف هم رفتند.

وی تصریح کرد: محمدطاها اسماعیلی از لارستان، حسین رحمانیان از جهرم، حسین مهرافروز از جهرم، یاسین درویش بیگی از لارستان، امیر پولادی از لارستان، ابوالفضل اسدی از فسا، سیدامیرعلی جلیلیان از بندرعباس، سعید وردیان از لارستان، رهام احمدیان از بندرعباس، کیارش خسروی از بندرعباس، الیا حسن پور از بندرعباس و مهدی ابراهیمی از جهرم با غلبه بر تمامی رقبای خود مدال طلای این مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس انجمن کشتی کارگری لارستان، افزود: همچنین محمدحسین بیژنی از لارستان، کیارش قاسمی از لارستان، مسیح قربان نژاد از لارستان، آریا کرون از بندرعباس، حسین عسکرپور از لارستان، امیرعلی سلمانی راد از فسا، عزیز کامیابی نیا از بندرعباس، امیرعلی رحیمی از لارستان، امیرحسین زندآسا از لارستان، آریان طلایی از بندرعباس، امیرحسین بهرامه از لارستان و امیرعباس قربان نژاد از لارستان نیز بر سکوی دوم ایستادند.

ملتفت بیان داشت: بنیامین شکریان از بندرعباس، امیرعباس اسدی از فسا، پوریا آزادیان از فسا، امیرعلی محمدی از لارستان، سپهر صدری از جهرم، بابک حق پرست از لارستان، ابوالفضل سعیدی از لارستان، سیدعلی سیادت پوراز جهرم، ابوالفضل آذرمینا از گراش، امیرعلی زمانیان از بندرعباس، حسن طوسی از بندرعباس، محمدرضا مغفوری از لارستان، سینا صبوری از جهرم، محمدامین شکریان از بندرعباس، آرسین سلیمانی از لارستان، حسین اکبری از جهرم، رهی بهروزی از لارستان، محمدعارف مهرافروز از جهرم، پارسا فرهادی از لارستان، حسین خدادادی از جهرم، امین غلامحسین نژاد از لارستان، محمدرضا عبدلی از لارستان، محمدحسین توسلی از لارستان و امیرحسین کرمی از جهرم عنوان سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان تیم لارستان با ۳۹۰ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.بندرعباس با ۲۲۰ امتیاز دوم شد و تیم جهرم با ۱۶۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم های فسا و گراش به ترتیب با ۷۵ و ۱۵ امتیاز چهارم و پنجم شدند.

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، اضافه کرد: در این مسابقات به رسم یادبود از داوران و مربیان تیم های مختلف لوح سپاسی که به امضای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران رسیده بود، قدردانی شد.

ملتفت ادامه داد: در پایان به نفرات اول تا سوم مشترک این پیکارها مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

 

 

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین