یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دو جراح “خانم” به مجموعه علوم پزشکی لارستان ملحق شدند

برای نخستین بار و با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده از سوی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، دو جراح عمومی خانم به مجموعه درمانی دانشکده ملحق شدند….

برای نخستین بار و با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده از سوی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، دو جراح عمومی خانم به مجموعه درمانی دانشکده ملحق شدند.

دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشکده در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به بافت مذهبی و تقاضای متعدد مردم در خصوص ارائه خدمات جراحی عمومی توسط پزشکان خانم در مجموعه، به دستور مستقیم دکتر سلمان‌پور، رییس دانشکده، این مهم پیگیری و تحقق آن در اولویت کاری این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: اجرای طرح انطباق جز اصول است که می تواند علاوه بر استفاده بهینه از نیروها، زمینه طیب خاطر مراجعه کنندگان خصوصاً بیماران خانم‌ در مناطق مذهبی و شهرهای کوچک را فراهم کند.

دکتر آزادگان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و تا تقسیم قطعی نیروهای طرحی از سوی وزارت بهداشت، با رایزنی‌های انجام شده موفق شدیم دو پزشک خانم با تخصص جراح عمومی را برای نخستین بار در مجموعه بهداشت و درمان لارستان جذب و به بیمارستان امیدوار شهرستان اوز، نبی اکرم(ص) شهرستان خنج و حضرت علی اصغر(ع) بخش بیرم اختصاص دهیم.

گفتنی است یک متخصص به بیمارستان اوز و یک متخصص هم به شکل مشترک به بیمارستان‌های خنج و بیرم اختصاص یافته است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین