یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری 40 برنامه مختلف در هفته کتاب لارستان

رئیس اداره کتابخانه های لارستان از برگزاری ۴۰ برنامه مختلف در هفته کتاب و کتابخوانی در لارستان و بخش های تابعه خبر داد. نشست اولین جلسه مشترک ۸ انجمن کتابخانه…

رئیس اداره کتابخانه های لارستان از برگزاری ۴۰ برنامه مختلف در هفته کتاب و کتابخوانی در لارستان و بخش های تابعه خبر داد.

نشست اولین جلسه مشترک ۸ انجمن کتابخانه های شهرستان لارستان با حضور دکتر دهقان معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان. خیل تاش معاون سیاسی وامنیتی. بخشداران. شهرداران و اعضای حقوقی وحقیقی انجمنهای لار. بیرم . جویم. عمادشهر.خور. لطیفی و دهکویه برگزار گردید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های لارستان در ابتدای این نشست خیل تاش معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری لارستان به بیان اهمیت مطالعه و ترویج کتابخوانی پرداخت و افزود:‌برای مطالعه و خواندن کتاب هیچ وقت دیر نیست وباید عادت به مطالعه را از کودکی در خانواده به فرزندان آموخت.

در ادامه معتمدیان رئیس اداره کتابخانه های لارستان گزارش اجمالی از وضعیت کتابخانه های شهرستات ارائه نموده و با بیان اینکه  در آستانه بیست وپنجمین دوره هفته کتاب (۲۲ آبان لغایت ۳۰ آبان ماه) قرار داریم اظهار داشت: در این هفته بیش از ۴۰ برنامه با موضوعات مختلف در کتابخانه های سطح شهرستان اجرایی خواهد شد. وی همچنین  از بخشداران واعضای انجمن بخشها و شهرهای تابعه شهرستان خواست حداقل یک برنامه با موضوع کتاب وکتابخوانی در منطقه اجرایی نمایند.  این مقام مسئول همچینن از افتتاح کتابخانه روستای بالاده بیرم در هفته کتاب خبر داد.

پس از سخنان معتمدیان  دهقان فرماندار ویژه لارستان تلاش همه مسئولین و متولیان فرهنگی برای ایجاد نیاز به مطالعه را امری مهم دانسته و راه برون رفت از جهل و ابتذال فرهنگی اجتماعی را بالا بردن آگاهی های عمومی عنوان نمود.  وی با بیان اینکه به منظور یاداوری در اهمیت دادن به کتاب وکتابخوانی یک دوره مسابقه کتاب با عنوان خاطرات مستر همفر ویژه مسئولین ادارات شهرستان در نظر گرفته شده اظهار داشت: حضور همه مسئولین در مسابقه  الزامی می باشد.

در این دیدار شریفی شهردار شهر لار نیز ضمن استقبال از فعالیت های فرهنگی حوزه کتاب وعده داد در خصوص نامگذاری یک پارک محلی در سطح شهر و نقاشی سه بعدی بر روی یکی از دیوارهای ورودی شهر پیگیری و اقدام لازم صورت پذیرد.

در ادامه هریک بخشداران مناطق بیرم. عمادشهر. جویم. وشهرهای لطیفی. خور ودهکویه آمادگی خود را جهت برگزاری  برنامه های کتاب وکتابخوانی اعلام نمودند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین