شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

ویزیت رایگان ۱۳۲ نفر در اردوی جهادی بسیجیان جامعه پزشکی در خنج

  در این اردوی جهادی، متخصصین گوش حلق و بینی، زنان و زایمان، اطفال و داخلی به همراه دندانپزشک و پزشک عمومی حضور داشتند و مجموعاً ۱۳۲ نفر از اهالی…

 

در این اردوی جهادی، متخصصین گوش حلق و بینی، زنان و زایمان، اطفال و داخلی به همراه دندانپزشک و پزشک عمومی حضور داشتند و مجموعاً ۱۳۲ نفر از اهالی محمله و روستاهای اطراف را بصورت رایگان ویزیت نمودند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج اقدام به برگزاری اردوی جهادی چند تخصصی و بهداشتی در قالب رزمایش “جهادگران فاطمی (۲)” در مرکز خدمات جامع سلامت محمله این شهرستان نمود.

دکتر اردشیر رزم‌پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج و مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در این خصوص گفت: در این اردوی جهادی، متخصصین گوش حلق و بینی، زنان و زایمان، اطفال و داخلی از بیمارستان نبی‌اکرم(ص) شهرستان به همراه دندانپزشک و پزشک عمومی حضور داشتند و جمعاً ۱۳۲ نفر از اهالی محمله و روستاهای اطراف را بصورت رایگان ویزیت کردند.

وی ادامه داد: توزیع رایگان دارو، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی، مامایی، آموزش بهداشت دهان و دندان و توزیع مسواک و خمیردندان بین دانش‌آموزان، از دیگر مواردی بود که در این اردوی جهادی انجام شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج و مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در پایان از همکاری سرهنگ بلاغی فرمانده سپاه شهرستان و مسئولین حوزه مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج محمله، بخشدار، شهردار، دهیار، اعضای شورای اسلامی و بهورزان خانه بهداشت محمله، تشکر نمود.

دکتر رزم‌پور همچنین از عوامل برگزاری مراسم استقبال از پزشکان به ویژه دانش‌آموزان دبستان شهید موسوی محمله که با اجرای سرود زیبای “رفیق شهیدم”، تمامی پزشکان را تحت تاثیر قرار دادند، تشکر ویژه کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین