شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حسین‌زاده مسوولان ۵ شهر حوزه انتخابیه به جز لار را به دیدار معاون وزیر برد!

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مسوولان ۵ شهر حوزه انتخابیه با رییس سازمان شهرداری‌ها و معاون وزیر دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مسوولان ۵ شهر حوزه انتخابیه با رییس سازمان شهرداری‌ها و معاون وزیر دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده در بعد از ظهر روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ که در صبح آن روز به دیدار معاون وزیر راه رفته بود، همراه با جمعی از مسئولان و اعضای شوراهای شهر حوزه انتخابیه با معاون یک وزیر دیگر دیدار کرد.

دکتر سلیمی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور میزبان نماینده و مسئولان جنوب فارس بود که حاضران مطالبات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

به گفته مهندس حسین‌زاده در آن جلسه بحث‌های مفصل و طولانی صورت گرفت که نتایجی نیز به همراه داشت که از سوی روابط عمومی‌های شهرداری‌ها و شوراها اعلام خواهد شد.

فرماندار خنج، شهرداران خنج، گراش، اوز، جویم و عمادشهر، روسای شوراهای شهر گراش، اوز، جویم، بنارویه و عمادشهر در جلسه با معاون وزیر کشور حضور داشتند.

گفتنی است این دیدارها به درخواست شهرداران و شوراهای شهر حاضر در جلسه صورت گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، این دیدار که به نظر می‌رسد از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تدارک دیده شده است، جای خالی شهردار و رییس شورای شهر لار بشدت احساس می‌شود که این سوال و شبهه را به ذهن متبادر می‌کند که آیا جناب حسین‌زاده شهر لار را از معادلات منطقه‌ای کنار زده است؟! که نیازمند شفاف‌سازی جناب نماینده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حسین‌زاده مسوولان ۵ شهر حوزه انتخابیه به جز لار را به دیدار معاون وزیر برد!”

  1. ناشناس گفت:

    ?????????????

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین