جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دانشکده علوم پزشکی لارستان، دانشکده برتر کشور شد

دانشکده علوم پزشکی لارستان، به عنوان دانشکده برتر در برنامه آموزش و ارتقای سلامت و گسترش برنامه داوطلبین سلامت انتخاب گردید. به مناسبت روز جهانی داوطلب سلامت، آئین تجلیل از…

دانشکده علوم پزشکی لارستان، به عنوان دانشکده برتر در برنامه آموزش و ارتقای سلامت و گسترش برنامه داوطلبین سلامت انتخاب گردید.

به مناسبت روز جهانی داوطلب سلامت، آئین تجلیل از دانشگاه های برتر کشور در این حوزه و تقدیر از داوطلبین سلامت کشوری در محل وزارت بهداشت برگزار شد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان  در این برنامه که با حضور دکتر فرشیدی معاون بهداشت وزارت، دکتر رضایی مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت و نمایندگانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد، دانشکده علوم پزشکی لارستان به عنوان دانشکده برتر در برنامه آموزش و ارتقای سلامت و گسترش برنامه داوطلبین سلامت انتخاب و از دکتر حسن فزونی معاون بهداشت دانشکده و همچنین فرانک صادقی خرمی مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت آن معاونت تجلیل شد.

گفتنی است خانم زمانی، داوطلب سلامت فعال در حوزه داوطلبین سلامت دانشکده نیز به عنوان داوطلب سلامت نمونه کشوری انتخاب و از وی در این آئین تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین