دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

بزرگراه شیراز-فسا-داراب-بندرعباس در حال تکمیل است

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: حدود یک چهارم از کل محور بزرگراهی شیراز-فسا-داراب-بندرعباس باقیمانده که در حال اجرا است. محمودرضا طالبان در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراهی شیراز-فسا-داراب-بندرعباس،…

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: حدود یک چهارم از کل محور بزرگراهی شیراز-فسا-داراب-بندرعباس باقیمانده که در حال اجرا است.

محمودرضا طالبان در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراهی شیراز-فسا-داراب-بندرعباس، گفت: این پروژه بزرگراهی حدود ۳۵۰ کیلومتر طول دارد که ۲۱۴ کیلومتر آن تکمیل شده و ۷۵ کیلومتر هم در دست احداث است.

به گزارش میلاد  لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی با بیان اینکه محور شیراز به بندرعباس، یکی از پرترددترین جاده‌های مواصلاتی و یک شریان استراتژیک است، گفت: طی سال‌های گذشته بالغ بر ۲۱۴ کیلومتر از این بزرگراه، حد فاصل شیراز-سروستان-فسا و تقاطع جلیان و سه راهی دولت آباد- کمربندی داراب-جنت شهر، احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه، محور مذکور اکنون در حال بهره‌برداری است، گفت: مسیر ۷۵ کیلومتری باقیمانده مربوط به محور حدفاصل تقاطع جلیان- سه‌راهی دولت‌آباد و خروجی جنت‌شهر- قلعه بیابان، است. طالبان گفت: در حال حاضر حدود ٢٥ کیلومتر از این مسیر ٧٥ کیلومتری، با نهایی شدن زیرسازی آماده اجرای آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: این پروژه مهم، با وجود مطالبات زیاد پیمانکار، در سه قطعه فعال است و امیدوار هستیم که با تامین اعتبارات لازم و تخصیص منابع اعتباری، به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “بزرگراه شیراز-فسا-داراب-بندرعباس در حال تکمیل است”

  1. لارستان بیخواب گفت:

    با این وجود
    اونایی که ازمسیر شیراز جهرم لار ستان بندر عباس تردد می کنند؛همچنان باید در انتظار مرگ باشند

  2. لارستانی گفت:

    با راه افتادن این جاده بزرگ که از طریق فسا. به بندرعباس می رسد مقدار زیادی از ترافیک وسنگینی ترافیک جاده. جهرم. لار بندر عباس. کم میشود واین به نفع همه مردم جنوب فارس است

  3. لارستانی گفت:

    آفرین به مسئولین و نماینده غیرتمند و با فکر لارستان بزرگ
    و خوش به حال مردم داراب و فسا
    خون کشته شدگان جاده مرگ گردن همه‌ی مسئولین لار که سکوت کرده‌اند تا نماینده که به فکر جاده انحرافی چک چک هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین