پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سمند حامل شیشه و هروئین از استان مرکزی فرار کرد؛ در لارستان به دام افتاد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و استان مرکزی یک محموله حاوی موادمخدر از انواع هروئین و شیشه کشف و یک متهم دستگیر شد. به گزارش…

فرمانده انتظامی لارستان گفت: در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و استان مرکزی یک محموله حاوی موادمخدر از انواع هروئین و شیشه کشف و یک متهم دستگیر شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ابستا، سرهنگ سیدمحمد یوسفی توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی مطلع شدند که فردی با یک دستگاه سمند قصد انتقال محموله موادمخدر از محور هرمزگان به شیراز را دارد، لذا موضوع به فرماندهی انتظامی لارستان اطلاع داده شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “لارستان” پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند سواری سمند را توقیف و راننده را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از این خودرو ۴۰ کیلو و ۲۵۰ گرم هروئین و ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه کشف شد.

یوسفی با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۴۳ کیلو و ۵۰ گرم هروئین و شیشه کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین