پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد لارستان اهدا شد

  ۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان اهدا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش…

 

۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهثان فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون فرمانداری ویژه لارستان، هوشنگ دلاور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، جمعی از مسئولین، معتمدین و خیرین شهرستان، ۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ره لارستان اهدا شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با هم‌افزایی خیران و کمیته امداد کشور در راستای تشویق جوانان به ازدواج از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۲ سری جهیزیه را به مددجویان خود اهدا کرده است.

داریوش دهقان با اشاره به توزیع مرحله دوم اهدای ۵۸ سری جهیزیه به مددجویان واجد شرایط، افزود: جهیزیه‌های اهدایی از سوی کمیته امداد کشور شامل کالاهای اساسی همچون یخچال،تلویزیون ، جاروبرقی ، اجاق گاز و لباسشویی می‌شود که فقط به نوعروسان اهدا می‌شود، البته برای دامادها نیز تسهیلات کم‌بهره در نظر گرفته شده است.

وی از مشارکت خیران و مردم نیک‌اندیش شهرستان بزرگ لارستان قدردانی و اضافه کرد: برای این ۵۸ سری جهیزیه بیش از ۱۷ میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی ره هزینه شده است.

در ادامه هوشنگ دلاور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان هم به ایراد سخن پرداخت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین