پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بخش آموزشی بالینی اورژانس ۱۱۵ گراش به بهره برداری رسید

پیش از راه اندازی این بخش آموزشی، دانشجویان رشته فوریت های پزشکی برای گذراندن برخی از دوره ها می بایست به شیراز اعزام می شدند ولی از این پس، دوره…

پیش از راه اندازی این بخش آموزشی، دانشجویان رشته فوریت های پزشکی برای گذراندن برخی از دوره ها می بایست به شیراز اعزام می شدند ولی از این پس، دوره های آموزشی برای این دانشجویان در گراش انجام می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا گراش،  «بخش آموزشی بالینی اورژانس ١١۵ گراش» با اعتبار ۴٠٠ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ناصر دلخوش رئیس مرکز فوریت های پزشکی گراش در این باره گفت: بخش آموزشی بالینی اورژانس ۱۱۵ گراش با هدف و در راستای آموزش پرسنل و دانشجویان فوریت های پزشکی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وی افزود:  این پایگاه آموزشی، با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و بودجه سازمان اورژانس کشور جهت خرید امکانات، تجهیزات و مولاژ راه اندازی شد.

رییس اورژانس ١١۵ گراش در ادامه افزود: پیش از راه اندازی این بخش آموزشی، دانشجویان رشته فوریت های پزشکی برای گذراندن برخی از دوره ها می بایست به شیراز اعزام می شدند ولی از این پس، دوره های آموزشی برای این دانشجویان در گراش انجام می شود.

وی گفت: این بخش از نظر استانداردهای کشوری هم مورد تایید قرار گرفته است.

ناصر دلخوش تصریح کرد:  پایگاه آموزشی اورژانس ١١۵ گراش، قابلیت آموزش های همگانی نیز دارد و همچنین نیروهای آموزش دیده و مجرب این مرکز نیز برای آموزش به مدارس و اماکن دیگر اعزام می‌شوند.

دلخوش در پایان ضمن قدردانی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشکده و  اعضای هیات رییسه در راه اندازی این بخش گفت: راه اندازی بخش آموزشی بالینی اورژانس ۱۱۵ گراش یکی از زیر ساخت های استقرار، ایجاد و راه اندازی رشته کارشناسی فوریت های پزشکی در گراش  است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین