شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هشدار احتمال سیلاب و آب گرفتگی معابر در فارس

  اداره کل مدیریت بحران فارس در پی پیش‌بینی‌های هواشناسی و بارش باران از دیشب در استان فارس، نسبت به تشدید باران و احتمال جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها…

 

اداره کل مدیریت بحران فارس در پی پیش‌بینی‌های هواشناسی و بارش باران از دیشب در استان فارس، نسبت به تشدید باران و احتمال جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر هشدار داد.

به گزارش میلاد لارستان، اداره کل مدیریت بحران فارس امروز پانزدهم دی ماه در اطلاعیه‌ای از مردم استان فارس خواسته است که با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر در نقاط مختلف استان، از سفرهای غیرضروری و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری کرده و از خود مراقبت کنند.

از اواخر دیشب سامانه جدید بارشی وارد استان فارس شد و بارش‌های پراکنده‌ای را در نقاط مختلف استان به همراه داشت و با ورود این سامانه جدید بارشی، بیشتر نقاط استان فارس هم اکنون شاهد بارندگی است.

بر اساس پیش‌یابی‌های هواشناسی کارشناسان، فعالیت بارشی این سامانه امروز ‌پنجشنبه ۱۵ دی بالا است و احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد و در جمعه ۱۶ دی، بارش در نقاط جنوبی ادامه می‌یابد و با خروج این سامانه کاهش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین