پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جزئیات حادثه دلخراش غرق شدن سه کودک در روستای بلغان

  حادثه ای دلخراش در پی غرق شدن سه کودک در روستای بلغان شهرستان جویم رخ داد، پیکر دو کودک توسط مردم در رودخانه کشف شد و کودک سوم همچنان…

 

حادثه ای دلخراش در پی غرق شدن سه کودک در روستای بلغان شهرستان جویم رخ داد، پیکر دو کودک توسط مردم در رودخانه کشف شد و کودک سوم همچنان مفقود است.

به گزارش میلاد لارستان رئیس جمعیت هلال احمر لارستان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این واقعه مجموعأ سه نفر دچار حادثه شده اند که دو نفر از کودکان فوت شده و قبل از اطلاع به نیروهای امدادی توسط مردم در رودخانه پیدا شدند.

زمانی افزود: اما یک کودک که ایرانی و اهلِ روستای بلغان است مفقود شده و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای یافتن او هستند. به علت عمق زیاد آب کار با سختی پیش می رود.

بخشدار هَرم گفت: در این حادثه دلخراش دو کودک فوت شدند که تبعه افغانی بودند و میانگین سنی آنان چهار و پنج ساله است، یک کودک نیز مفقود شده است و میانگین سنی وی هشت سال است.

محمدی افزود: اینها برای تفریح به سمت رودخانه فصلی روستای بلغان می روند، که بر اثر غفلت کودکان به رودخانه می روند و غرق می شوند و پیکر دو تن از کودکان در رودخانه توسط مردم پیدا می شود.

وی گفت: پس از اعلام این حادثه، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و تیم غواص ها تا ساعت یک بامداد در حال جستجو برای یافتن کودک مفقودی هستند و از صبح نیز همچنان عملیات جستجو ادامه دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین