چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جسد کودک گمشده در روستای بلغان پیدا شد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان با اشاره به ناپدید شدن کودکی در روستای بلغان اعلام کرد: پیکر بی‌جان این کودک روز شنبه ۲۴ دی‌ماه کشف…

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان با اشاره به ناپدید شدن کودکی در روستای بلغان اعلام کرد: پیکر بی‌جان این کودک روز شنبه ۲۴ دی‌ماه کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان، صالح بیگلری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: عصر پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ مردم ناپدید شدن یک کودک و حادثه غرق شدگی ۲ کودک در رودخانه بلغان را به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس لارستان گزارش دادند که در پی این حادثه تیم‌های عملیاتی اورژانس کاریان و سایر ارگان های مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان ادامه داد: جسد یکی از کودکان غرق شده که حدود پنج سال داشت، توسط تیم‌های عملیاتی تحویل کارشناسان اورژانس داده شد.

بیگلری اضافه کرد: پیکر کودک دیگر هم که هفت ساله بود توسط مردم کشف شده بود نیز به درمانگاه بلغان تحویل داده شد. اما یک کودک ایرانی از اهالی این روستا هم مفقود شده بود که امروز پیکر بی‌جان این کودک که حدود ۹ سال سن دارد هم کشف شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جسد کودک گمشده در روستای بلغان پیدا شد”

  1. ناشناس گفت:

    خداوند به خانواده هایشان صبر عطا فرماید. آمین.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین