چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری سمینار راه‌های موفقیت در کسب و کار از طریق رسانه و اینترنت

سیمناری تحت عنوان راه های موفقیت در کسب و کار از طریق رسانه و اینترنت در لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، سیمناری تحت عنوان راه های موفقیت در…

سیمناری تحت عنوان راه های موفقیت در کسب و کار از طریق رسانه و اینترنت در لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، سیمناری تحت عنوان راه های موفقیت در کسب و کار از طریق رسانه و اینترنت، به میزبانی مرکز مثبت زندگی زیر نظر اداره بهزیستی لارستان، برای مخاطبین این نهاد و با حضور چند تن از افراد کارآفرین موفق شهر لار، در سالن شورای شهر برگزار شد.

در این سیمنار فرناز درویشی، فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات و رسانه از دانشگاه کویت، با سابقه ۶ سال کار در مقطع کارشناسی و مشاور رسانه ای در حوزه تبلیغات در کویت به عنوان سخنران در این همایش به توضیح و تشریح مراحل شروع و موفقیت در راه اندازی کسب و کار های اینترنتی پرداخت.

درویشی با بیان اینکه وقتی صحبت از رسانه و فعالیت کسب و کار در رسانه می شود در باب اینکه چه مطلبی را می خواهید برای مخاطبین خود پست یا منتشر کنید، اظهار کرد:چهار سوال اصلی مطرح می شود که باید جوابش را داشته باشیم از جمله ؛ (چه چیزی؟ چه وقت؟ کجا؟ و چرا؟ )

وی در ادامه صحبت های خود در باب معنای رسانه گفت: هر ابزار، وسایل و روشی که شما بتوانید به وسیله آنها با دنیای اطرافتان ارتباط بگیرید را رسانه می نامیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در عصر ما که عصر تکنولوژی و گسترش ارتباطات است زندگی انسان ها بدون رسانه امکان پذیر نیست، افزود: برای اینکه در مسیر پیشرفت کار خود قرار بگیرید باید بدانید در اطراف شما چه می گذرد.

درویشی با اذعان به اینکه منظور ما از رسانه فقط رسانه خبری نیست و همه ابزارها و شبکه‌های اجتماعی که ما در دسترس داریم تا بتوانیم ارتباط بگیریم، خاطر نشان کرد: عوامل موثر در مسیر موفقیت درونی و بیرونی است که نمونه درونی مثل اخلاق رفتار و طرز فکر، و بیرونی مثل جامعه همسر و خانواده را شامل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر کسی عوامل درونی خودش را تقویت کند تا به یک مرز و سقف امن برسد، می‌تواند عوامل بیرونی خود را هم کنترل کند، یادآور شد: آنقدر قدرت فکر آدم ها زیاد است که می‌تواند هر چیزی را آن طور که میخواهد جلو ببرد.

درویشی با برشمردن اهمیت های ساختن یک برند برای محصولات و تولیدات در هر حرفه، با مثال برند های معروف مراحل ساخته شدن آنها را نیز تشریح کرد.

در این دوره از سمینار که سومین دوره از سمینارهای تشکیل شده در باب کسب و کارهای اینترنتی توسط فرناز درویشی بود، در مورد شناخت رسانه و تاثیر استفاده از آن در پیشرفت کارهای تجاری و افزایش سرمایه صحبت کرد.

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۳:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برگزاری سمینار راه‌های موفقیت در کسب و کار از طریق رسانه و اینترنت”

  1. ناشناس گفت:

    چرا هیچ خبری از برگزاری و دعوت عمومی نبود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین