پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

متقاضیان مسکن ملی در بنارویه، چشم‌انتظار تعیین زمین

در صورت تامین زمین، در طرح جهش تولید مسکن ۷۴۹ نفر در بنارویه خانه دار می‌شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبر بنارویه جلسه شورای مسکن بخش بنارویه…

در صورت تامین زمین، در طرح جهش تولید مسکن ۷۴۹ نفر در بنارویه خانه دار می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبر بنارویه جلسه شورای مسکن بخش بنارویه با حضور دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس، بخشدار، معاون اداره کل راه و شهرسازی لارستان، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر، رییس اداره راه و شهرسازی جویم، رییس بنیاد مسکن لارستان و ادارات خدمات رسان در بخشداری بنارویه برگزار شد.

در این جلسه مجتبی حق‌بین دبیر قرارگاه جهادی مسکن استان فارس در سخنانی گفت: تولید و عرضه مسکن با نگاه پیشران اقتصادی در کشور در حال انجام است.

وی افزود: هر جا ساخت و ساز باشد گشایش و رونق اقتصادی اتفاق می افتد که اصلی ترین شعار دولت سیزدهم است.

دبیر قرارگاه جهادی مسکن استان فارس تصریح کرد: در شهر بنارویه ۵۶ نفر در مسکن ملی ثبت نام کردند که ۴۷نفر واجد شرایط بودند و فقط ۱۸ نفر پیگیری کردند و هزینه واریز کردند.

این مسوول ادامه داد: در صورت تامین زمین دولت این آمادگی را دارد که در شهر بنارویه ۷۴۹ نفر را خانه دار کند و برای هر منزل به ۲۵۰متر زمین برای ساخت منزل ویلایی نیاز داریم.

وی اضافه کرد: در این طرح زیرساخت ها توسط دولت تامین خواهد شد و زمین به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده می شود تا ساخت کنند.

در این نشست بخشدار بنارویه نیز با بیان اینکه قبلاً ۳ هکتار زمین به بنیاد مسکن واگذار شده اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است، گفت: عده زیادی از مردم به دلیل نداشتن مبلغ اولیه از این طرح استقبال نکردند.

همچنین رییس شورای شهر بنارویه با بیان اینکه متاسفانه در محدوده شهر بنارویه زمین منابع طبیعی و مالکیت دولتی نداریم، گفت: به همین دلیل طرح جهش مسکن ملی در بنارویه اجرا نشده است و ما باید با مالکین صحبت کنیم تا در این طرح مساعدت کنند.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین