پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تاکید فرماندار برای توسعه کشت گلخانه‌ای در روستاهای لارستان برای ماندگاری ساکنین

فرمانداری ویژه لارستان از دستگاه های ذیربط بخصوص جهادکشاورزی و امور آب خواست تا در خصوص ایجاد کشت گلخانه‌ای در روستاهای لارستان حمایت جدی داشته باشند تا با راه‌اندازی و…

فرمانداری ویژه لارستان از دستگاه های ذیربط بخصوص جهادکشاورزی و امور آب خواست تا در خصوص ایجاد کشت گلخانه‌ای در روستاهای لارستان حمایت جدی داشته باشند تا با راه‌اندازی و توسعه این مراکز ، زمینه ایجاد علاقه‌مندی در حوزه کشت گلخانه‌ای فراهم و موجب ماندگاری ساکنان در مناطق روستایی شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی و احمد علمدار بخشدار صحرای باغ و جمعی از روسای ادارات شهرستان به روستای دولت آباد رفت و به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

در این بازدید ابتدا دهیار، مشکلات روستا را اختصاص زمین جهت ساخت مسکن، بهسازی معابر، اشتغال جوانان، حمایت از بخش کشاورزی، دامداری و کشت گلخانه ای، اجرای طرح هادی، اتمام پارک محله ای، زمین چمن مصنوعی، نبود زیرساخت های لازم در روستا و غیره مطرح و خواستار رفع مشکلات شدند.

در حاشیه این بازدید فرماندار لارستان در سخنانی گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت خدمت رسانی شبانه روزی به مردم، حل مشکلات و ایجاد رضایتمندی در جامعه است.

داریوش دهقان افزود: اگر مجموعه اقدامات مسئولین و حضور در بین مردم روستاها، منجر به این شود که مردم احساس کنند گرهی از کار آنها باز شده، این بزرگترین خدمت است.

وی با اشاره به مراجعات مردمی برای طرح درخواست ها و بیان مطالبات خود به مسئولین خاطرنشان کرد: مردم در سفرهای بخشی و روستایی مسئولین خیلی راحت می توانند مشکلات خود را بیان کنند و هر فرصتی که مهیا شود تلاش می کنند دغدغه های خود را به گوش مسئولین برسانند و در مقابل انتظار دارند که مسئولین و مدیران گرهی از مشکلات زندگی آنان باز کنند.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت توسعه کشت گلخانه‌ای به‌ویژه در مناطق روستایی دهستان محروم درز و سایبان که ساکنان آن شغل دیگری ندارند، گفت: این اقدام موجب رونق تولید و اشتغال در روستاها خواهد شد.

دهقان از دستگاه های ذیربط بخصوص جهادکشاورزی و امور آب خواست تا در این خصوص حمایت جدی داشته باشند تا با راه‌اندازی و توسعه این مراکز ، زمینه ایجاد علاقه‌مندی در حوزه کشت گلخانه‌ای فراهم و موجب ماندگاری ساکنان در مناطق روستایی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروزه دنیا به سمت توسعه کشت گلخانه‌ای مدرن گام برداشته است، یادآور شد: با این وجود نباید از توسعه گلخانه‌های سنتی و مشاغل روستایی در این حوزه که با هزینه اندکی امکان‌پذیر است، غفلت کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین