جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره مشترک خیرین و دولت

  دبیر ستاد خیرین وزارت علوم از فراهم شدن ظرفیت‌ حضور خیرین در وزارت عتف با اولویت‌های ویژه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، مصطفی زمانیان دبیر ستاد خیرین وزارت…

 

دبیر ستاد خیرین وزارت علوم از فراهم شدن ظرفیت‌ حضور خیرین در وزارت عتف با اولویت‌های ویژه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، مصطفی زمانیان دبیر ستاد خیرین وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به سفر به لار، گفت: در این شهر ظرفیت‌های خیلی خوبی برای فعالیت خیرین وجود داشت و خیرین هم خدمات خیلی خوبی ارایه کرده بودند.

دبیر ستاد خیرین وزارت علوم با تاکید بر اینکه شهر لار فرصت‌های خیری بالایی دارد، گفت: برج تمام خیری علم و فناوری لارستان را می‌توان به سنبل کمک خیرین به توسعه زیرساخت‌های کشور تبدیل کرد. زمین این برج وقف است و این مجموعه در پنج طبقه با زیربنای ٣٥٠٠ متر مربع طراحی و در راستای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و کمک به بسط و توسعه زیست بوم نوآوری در جنوب فارس با مشارکت خیرین ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه برج علم و فناوری لارستان با مشارکتی بالغ بر ۷٠٠ میلیارد ریال احداث شده و به زودی افتتاح می‌شود، گفت: تلاش می‌شود این مجموعه با بهره مندی از ظرفیت های استانی و منطقه ای به عنوان پایلوت دیپلماسی فناوری در قالب کریدور صادراتی محصولات و خدمات دانش بنیان با تمرکز ویژه بر حوزه خلیج فارس در خدمت به زیست بوم نوآوری کشور ایفای نقش کند.

زمانیان با تاکید بر اینکه وزارت عتف ظرفیت های حضور جامعه خیرین در حوزه وقف علم و فناوری را فراهم کرده است، گفت: شناسایی و تجلیل از خیرین و واقفین علم و فناوری در کشور به ویژه شهرستان ها، اولویت دهی تکمیل پروژه های نیمه کاره مشترک خیرین و دولت، تعریف ساز و کار مشارکتی خیرین، صندوق رفاه دانشجویی و دانشگاه ها در قالب طرح ۳۰-۳۰-۴۰، تشکیل بنیادهای حامیان دانشگاهی در دانشگاه های کشور و قراردادن نام بنیادهای حامیان دانشگاهی در ذیل ماده ۱۷۲ قانون مالیات های مستقیم با ابلاغ سازمان مالیاتی کشور از جمله اقداماتی است که وزارت علوم در راستای همکاری بیشتر خیرین در دستور کار دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین