یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

زیرساخت‌ها و فعالیت‌های برج علم‌وفناوری لارستان گسترش می‌یابد

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس، نگاه پارک را به تمامی نقاط استان نگاهی متعادل و عادلانه دانست و گفت: در تلاشیم زیرساخت ها و فعالیت های برج علم…

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس، نگاه پارک را به تمامی نقاط استان نگاهی متعادل و عادلانه دانست و گفت: در تلاشیم زیرساخت ها و فعالیت های برج علم و فناوری لارستان را گسترش دهیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویزه لارستان، دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری استان فارس با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با اشاره به ظرفیت و نیروی انسانی شهرستان لارستان و استقرار بزرگترین برج علم و فناوری کشور که به همت خیرین عزیز بنیاد نیک اندیشان هاشمی در این خطه کهن احداث شده است، یکی از اصلی ترین راه های رفع بیکاری جوانان شهرستان دانست و اظهار داشت: حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در این برج، قطعا عاملی مهم برای راه اندازی کسب و کار های نوین با محوریت استعدادهای جوانان این منطقه است.

دهقان به نیروی انسانی و جوان شهرستان هم اشاره نمود و افزود: لارستان بزرگ در حوزه ی فعالیت های نوآوری و فناوری استعداد های بالقوه ای دارد که انتظار داریم مجموعه ی جوان و متخصص پارک علم و فناوری استان فارس جهت بالفعل نمودن این استعداد ها وارد میدان شوند.

دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری استان فارس هم در این دیدار ضمن تحسین دیدگاه و اطلاعات فرماندار این شهرستان از حوزه های فناوری و نوآوری و قدردانی از خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی در احداث برج علم وفناوری لارستان، نگاه پارک را به تمامی نقاط استان نگاهی متعادل و عادلانه دانست و گفت: در تلاشیم زیرساخت ها و فعالیت های برج علم و فناوری لارستان را گسترش دهیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین