جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

رونالدو و مسی بازیگران تطهیر آل‌سعود به کارگردانیِ بن‌سلمان

این روزها عربستان به کانون توجه دنیا تبدیل شده؛ هزینه‌های چند میلیارد دلاری ولیعهد عربستان باعث شده تا ستارگان ورزشی دنیا به این کشور بیایند. انتقال ۲۰۰ میلیون یوروییِ رونالدو…

این روزها عربستان به کانون توجه دنیا تبدیل شده؛ هزینه‌های چند میلیارد دلاری ولیعهد عربستان باعث شده تا ستارگان ورزشی دنیا به این کشور بیایند. انتقال ۲۰۰ میلیون یوروییِ رونالدو به النصر، گرفتن میزبانی ال‌کلاسیکو و سوپر کاپ‌های اسپانیا و ایتالیا در چند سال گذشته بیش از پیش باعث شده تا به جنون سعودی‌ها با صحنه‌گردانی بن‌سلمان در عرصه ورزش پی ببریم.

بمب فوتبالی آل‌سعود با پیشنهاد ۹۰۰ میلیون دلاری همچنان ادامه دارد. پروژه بزرگ این‌بار روی مسی بهترین بازیکن دنیا و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ است.با نگاه به ریخت‌وپاش‌های عجیب بن‌سلمان در چند سال گذشته مشخص است که پسر شاه ماموریتی بلندمدت برای عربستان دارد. ماموریتی برای تطهیر چهره زشت آل‌سعود به‌عنوان یک کشور با دموکراسی و آزادی از طریق تریبون ورزش با هزینه‌های نجومی از جیب مردم عربستان.

اقدامی که به نظر می‌رسد بیشتر برای ظاهرسازی است تا تغییرات گسترده در کشوری که حتی یک انتخابات هم در آن برگزار نمی‌شود و همه چیز بر اساس تصمیمات شاهزاده‌های سعودی است.

البته این تمام ماجرا نیست؛ شاهزاده عربستانی در زمینه خرید باشگاه نیوکاسل، حق پخش مسابقات مشهور گلف «گلف لایو» و کشاندن کشتی‌گیران سرشناس به عربستان و برگزاری مسابقات مشهور کشتی‌کج یا WWE و خرید بازی‌های کامپیوتری در ورزش، چهره متفاوتی را به دنیا مخابره کند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “رونالدو و مسی بازیگران تطهیر آل‌سعود به کارگردانیِ بن‌سلمان”

  1. واقع بین. لاری گفت:

    مردم دنیا درحال ترقی وتحول هستند ما اینجا نشسته ایم وحسودی میکنیم وبا احساس. حقارت دیگران. را سر زنش میکنیم. متاسفانه از قافله عقب ماندیم وکماکان در صف مرغ. وتخم مرغ وگ رفتاری‌های معیشتی هستیم.

  2. لار ساکن. در. دبی گفت:

    از قدیم گفته اند. دارندگی. برازنگی می آورد ممالکت ثروتمند در همه عرصه های زندگی. امکانات. برای مردم. فراهم. میکنند مانند. امارات. که از قبل آنها. لارستان. هم. آباد. شده. است با عینک خوش. بینی وبدون حب. وبغض. دنیا. را به بینید

  3. ناشناس گفت:

    ای کاش ما هم نصف آسایش و رفاه آنها را داشتیم .پیاز چقدر گرون شده .گوشت که اصلا حرفش هم نزن. ای داد بیداد هی .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین