پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

با پیگیری حسین‌زاده، شهرداری گراش هم رتبه شهرداری لار شد

با پیگیری‌های حسین‌زاده، شهرداری گراش به درجه هشت ارتقا یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، شهرداری گراش از سوی وزارت کشور و با ابلاغ…

با پیگیری‌های حسین‌زاده، شهرداری گراش به درجه هشت ارتقا یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، شهرداری گراش از سوی وزارت کشور و با ابلاغ دکتر وحیدی به دکتر ایمانیه استاندار فارس به درجه هشت ارتقا یافت.

این اقدام پس از پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده و مسئولان شهری گراش از جمله شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر صورت گرفت که نماینده از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای سال جاری درخواست ارتقای شهرداری گراش به استانداری و وزارت کشور ارسال شد و از آن وزارتخانه خواسته شد تا طبق شاخص‌ها و شایستگی‌هایی که شهر گراش دارد، درجه این شهرداری ارتقا یابد.

در دیداری هم که روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ مهندس حسین‌زاده، مهندس حلیمی شهردار گراش، دکتر دانشور رئیس شورای شهر گراش و تعدادی از شهرداران حوزه انتخابیه با دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشتند، این درخواست بار دیگر مطرح شد.

گفتنی است؛ درجه شهرداری‌ها از عدد ۱ آغاز می‌شود و به عدد ۱۲ می‌رسد که مراکز استان‌ها ۱۱ و ۱۲ هستند. این درجه نشان‌دهنده موقعیت و اهمیت آن شهر است و در توسعه‌اش نقش مهمی دارد. در حوزه انتخابیه تنها شهرداری‌های گراش و لار دارای درجه هشت هستند و سایر شهرداری‌ها درجه‌شان بین ۱ تا هفت است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “با پیگیری حسین‌زاده، شهرداری گراش هم رتبه شهرداری لار شد”

  1. معلم. از اوز گفت:

    شهرداری وشورای شهر اوز تا کنون بارها برای ارتقای درجه شهرداری با سابقه اوز. اقدام کرده اند اما نماینده محترم مجلس آن چنان که شایسته و بایسته است. با شهرداری اوز همکاری نکرده اند. انتظار میرود که در این مورد. شهرداری اوز. را برای گرفتن درجه ۷همرای نمایند

  2. کارمند سابق شهرداری اوز گفت:

    شهرداری اوز تاسیس سال ۱۳۳۴ و دومین شهرداری پس از لار در منطقه جنوب فارس است اما بخاطر نداشتن یار و یاور سالها دارازی است که درجه آن ۶ است وارتقای رتبه پیدا نکرده است علیرغم اینکه اوز شهرستان هم شده است. از بی کسی پنداشتن پارتی ولابی این شهرداری در حال درجا زدن. است

  3. لارستان مهد تمدن ها .ص گفت:

    نماینده محترم گراش یا نماینده محترم شهرستان های لارستان خنج گراش اوز و جویم ؟؟؟ لطفا کارهای که برای سایر شهرستان ها انجام داده اند هم بنویسید تا اجحافی در حق نماینده محترم نشده باشد البته منظور ؛اینجور کارهای خوب می باشد .
    کاش خود نماینده روی نمودار مقایسه ای بین کارهای انجام شده در پنج شهرستان حوزه انتخابی که نماینده آنان می باشد را جهت شفاف سازی انجام و ارائه می دادند تا همه چیز معلوم شود و ایشان مدیون مردم و یا مردم مدیون ایشان نشوند و رفع ابهام شود برای همه .

  4. امیر گفت:

    نماینده باید وسای شهرش تلاش بکنه آفرین به همشهری مو هم آقای حسنی هم آقای حسین زاده که فقط برای شهرمون تلاش میکنن ازش ممنونم شما هم میتونید برای شهرتون تلاش بکنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین