چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سخنان امیدبخش فرماندار ویژه لارستان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن

فرماندار ویژه لارستان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن از تحقق و پیگیری بودجه در بخش‌های مختلف خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در نماز جمعه ۲۱ بهمن ماه…

فرماندار ویژه لارستان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن از تحقق و پیگیری بودجه در بخش‌های مختلف خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در نماز جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ شهر لار ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه طی یکسالی که در خدمت مردم لارستان بوده ایم بالغ بر ۱۴۵۰ میلیارد تومان کار در شهرستان صورت گرفته، گفت: بالغ بر هزار میلیارد تومان هم برنامه ریزی برای سال آینده صورت داده ایم که امیدواریم به نتیجه برسد.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ لارستان ۸۵ میلیارد تومان مصوب شده بود که تخصیص آن شاید حدود ۵۰ میلیارد اتفاق بیفتد، افزود: با پیگیری هایی که در استان و تهران صورت گرفت بالغ بر ۱۴۵۰ میلیاردتومان جذب منابع بدون در نظر گرفتن کمک های خیرین داشته ایم.

این مسوول تصریح کرد: از بودجه هایی که جذب شده سهم اداره کل راه و شهرسازی ۲۶۵ میلیارد تومان بوده که البته حدود ۶۰۰ میلیارد تومان نیز در مرحله مناقصه داریم و از طرفی ۸۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت محور جهرم لارستان بندرعباس و لارستان بستک هزینه خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه در بحث نوسازی مدارس بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان، اداره منابع طبیعی ۳۳ میلیارد تومان، چاه آب عمادشهر ۵ میلیارد تومان، اداره آبفا ۳۹ میلیارد تومان، اداره گاز ۵۶۸ میلیارد تومان، دانشکده علوم پزشکی بدون کمک خیرین ۲۲۵ میلیارد تومان، شرکت توزیع برق ۳۳ میلیارد تومان سهم داشته اند، ادامه داد: برق منطقه ای ۶۰ میلیارد تومان، بنیاد مسکن ۴۹ میلیارد تومان، مخابرات ۳۷ میلیارد تومان، ورزش و جوانان ۱۵ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی ۱۲ میلیارد تومان ، هلال احمر ۱۰ میلیارد تومان و شهرک های صنعتی ۷ میلیارد تومان بودجه جذب شده است.

دهقان ابراز امیدواری کرد: برای پست ۴۰۰ کیلو ولت که کلنگ زنی آن بزودی صورت می پذیرد، مجموعا این پروژه نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

فرماندار ویژه لارستان از جذب مبلغ یک میلیارد تومان نیز برای ساخت سونا و جکوزی استخر هلال احمر خبر داد و عنوان کرد: در مجموع برنامه های خوبی برای لارستان در حوزه هلال احمر اتفاق خواهد افتاد.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه یکی از اتفاقات مهمی که در حوزه هلال احمر لارستان رخ داده با پیگیری هایی که صورت داده ایم مصوب شد درآمدهایی که توسط هلال احمر لارستان وصول می‌شود در خود شهرستان هزینه شود، اضافه کرد: قدام مهم دیگر حوزه هلال احمر لارستان این بود با کسب امتیاز فروش زمین در اختیار هلال احمر لارستان درآمد آن را برای تکمیل ساختمان نیمه تمامی که در هلال احمر شهرجدید وجود دارد هزینه شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین