شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

فرماندار ویژه لارستان: برج علم و فناوری لارستان با حضور وزیر علوم افتتاح میشود

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت تجهیز برج علم و فناوری لارستان از سوی دولت تخصیص یافته از حضور احتمالی…

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت تجهیز برج علم و فناوری لارستان از سوی دولت تخصیص یافته از حضور احتمالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور افتتاح بزرگترین برج خیرساز علم و فناوری کشور در لارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار میلادلارستان داریوش دهقان اظهار داشت: وجود برج علم و فناوری یکی از اصلی ترین راه های رفع بیکاری جوانان شهرستان می باشد و  حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در این برج، قطعا عاملی مهم برای راه اندازی کسب و کار های نوین با محوریت استعدادهای جوانان این منطقه است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته در سال چاری مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از سوی دولت جهت تجهیز این برج خیرساز تامین اعتبار و جذب شده است که در نوع خود کم نظیر است.

فرماندار ویژه لارستان افزود:  با توجه به  استقرار بزرگترین برج علم و فناوری خیرساز  کشور در لارستان که به همت خیرین عزیز بنیاد نیک اندیشان هاشمی و پیگیری های رئیس جوان مرکز رشد علم وفناوری لارستان  در این خطه کهن احداث شده  توقع می رفت ساختمان برج علم و فناوری لارستان که با هزینه بالای صد میلیاردتومان ساخته شده توسط یکی از مسئولین بلندپایه کشوری افتتاح شود و بر همین اساس توافقات اولیه جهت حضور وزیر علوم به منظور راه اندازی این مرکز در آینده نزدیک انجام شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرماندار ویژه لارستان: برج علم و فناوری لارستان با حضور وزیر علوم افتتاح میشود”

  1. ناشناس گفت:

    انشالله بحث ارتقای مرکز دانشگاهی لارستان به دانشگاه دولتی و همچنین مرکز برج علم و فناوری لارستان بعنوان مرکز علم و فناوری جنوب فارس و زیرمجموعه تهران بشود و نه شیراز باشد حتما بشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین