سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

لارستانی های مقیم تهران از هنرنمایی گروه مصباح الهدی در جشنواره موسیقی فجر بهره ببرند

 گروه مصباح الهدی لارستان به عنوان یکی از ده گروه برتر از بین ۲۰۰۰اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر انتخاب گردید و بر این اساس برای اولین بار نام…

 گروه مصباح الهدی لارستان به عنوان یکی از ده گروه برتر از بین ۲۰۰۰اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر انتخاب گردید و بر این اساس برای اولین بار نام لارستان در جشنواره موسیقی فجر طنین انداز می شود.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان درحالی که شمارش معکوس آغاز سی و همشتمین جشنواره موسیقی فجر در تهران با حضور موزیسین هایی از ایران و جهان شروع شده  برای اولین بار در تاریخ ادوار برگزاری این جشنواره ، سه اثر از گروه هنری مصباح الهدی لارستان مجوز دبیرخانه جشنواره را برای اجرا دریافت کرده و هنرمندان این گروه در پایتخت هنرنمایی خواهتد کرد.

مطابق  برنامه زمان بندی ارائه شده در سایت جشنواره، سرودهای ماندگار پرچم عشق،ارتش صبح و من انقلابیم شنبه شب در تالار ارسباران تهران به روی صحنه خواهد رفت.

 

بر اساس این گزارش فروش بلیط کنسرت های مختلف جشنواره  آغاز شده و بیشتر صندلی ها رزرو شده و ظرفیت تقریبا تکمیل شده اما لارستانیهای مقیم تهران در صورت تمایل میتوانند با مراجعه به سایت www.honarticket.com از فرصت باقیمانده استفاده کرده و با تهیه بلیط از کنسرت شنبه شب همشهریان خود لذت ببرند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین