سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

غوغای این شب های “مصباح الهدی” لارستان در فرهنگ سرای ارسباران تهران

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر امسال میزبان ۱۰ گروه سرود است که برای اولین بار در قسمت رای مردمی جشنواره با هم به رقابت می پردازند. در این جشنواره…

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر امسال میزبان ۱۰ گروه سرود است که برای اولین بار در قسمت رای مردمی جشنواره با هم به رقابت می پردازند. در این جشنواره نام یک گروه از خطه جنوب فارس و لارستان بزرگ در میان ۱۰ گروه سرود موجود چشم نوازی می کند. اجراهای منسجم، تمرین ‌شده و با کیفیت قطعه‌های «من انقلابی‌ام»، «فرمانده دل‌ها» و «هوای تازه» توسط گروه‌های سرود «مصباح‌الهدی»  تشویق‌های مکرر علاقه‌مندان و حاضران در سالن را در پی داشت، سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای ارسباران را به یکی از روزهای فراموش نشدنی این جشنواره تبدیل کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس گروه سرود «مصباح الهدی» با سرپرستی میلاد یزدان‌پناه نخستین کار خود را با اجرای قطعه «فرمانده دل‌ها» آغاز کرد. بعد از اجرای منسجم و تمرین شده‌ی قطعه «فرمانده دل‌ها» که مورد توجه حاضران در سالن نیز قرار گرفت، نوبت به اجرای دو قطعه «من انقلابی‌ام» و «پرچم عشق» رسید که این قطعات نیز با اجرای منسجم و قابل قبول این گروه تقدیم حاضران در سالن شد.

میلاد یزدان‌پناه سرپرست گروه سرود «مصباح الهدی»  در سخنانی با بیان اینکه این گروه از سال ۱۳۹۸ فعالیت جدی و حرفه‌ای‌ خود در زمینه سرود را آغاز کرده‌ بیان می دارد:  «در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ نفر در رده‌های مختلف سنی عضو گروه سرود «مصباح الهدی» هستند و میانگین سنی گروهی که امسال در جشنواره حاضر هستند، زیر ۲۰ سال است. »

سرپرست گروه سرود «مصباح‌الهدی» در ادامه با تشکر و قدردانی از مسئولان دفتر سرود و برگزارکنندگان جشنواره موسیقی فجر، اظهار می دارد: «جای سرود در جشنواره موسیقی فجر خالی بود و امیدوارم با استمرار این اتفاق، در سال‌های آینده شاهد حضور تعداد بیشتری گروه‌ سرود از سراسر کشور در این جشنواره باشیم.»

یزدان‌پناه در پایان سخنان خود با بیان اینکه تولید سرود در کنار سختی‌های زیادی که دارد، بسیار لذت‌بخش و انرژی‌زا است، تصریح می کند: «برای ما مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه، محتوا و مفاهیمی است که قصد داریم در سرودهایمان مطرح کنیم و انتخاب شعر، صداسازی، آهنگسازی و سایر موارد در درجات بعدی قرار دارند.»

به گزارش میلاد لارستان اختتامیه این جشنواره با معرفی گروه سرود برتر با انتخاب مردمی در سوم اسفندماه برگزار می گردد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “غوغای این شب های “مصباح الهدی” لارستان در فرهنگ سرای ارسباران تهران”

  1. M-K گفت:

    درود بر مصباح الهدی های همیشه در صحنه و موفق

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین