چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در لار برگزار می‌شود

  رییس مجتمع آموزش عالی لارستان از برگزاری آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد به میزبانی این دانشگاه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع…

 

رییس مجتمع آموزش عالی لارستان از برگزاری آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، علی طاهری از برگزاری آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۲ در روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه و آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه عصر و جمعه صبح و عصر ۱۲ اسفند ماه خبر داد و اظهار داشت: امسال آزمون دکتری و کارشناسی ارشد در دو روز متوالی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صبح روز پنجشنبه تعداد ۲۹۴ نفر شامل ۹۴ زن و ۲۰۰ مرد در ۷۴ رشته در محل ساختمان مدیریت مجتمع در آزمون دکتری شرکت خواهند کرد، افزود: آزمون کارشناسی‌ارشد بر اساس رشته متقاضیان، عصر روز پنجشنبه و صبح و عصر روز جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفند برگزار می شود.

رییس مجتمع آموزش عالی لارستان با بیان تصریح کرد: در آزمون کارشناسی ارشد امسال مجموعا ۱۳۶۱ نفر در لارستان آزمون خواهند داد که از این تعداد ۴۳۷ زن و ۷۲۴ مرد در ۷۵ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

ای مسوول با اشاره به اینکه آزمون دکتری تخصصی در ساختمان مدیریت مجتمع و آزمون کارشناسی ارشد علاوه بر ساختمان مدیریت در محل دبیرستان دخترانه راه برتر واقع در شهرجدید چهل متری دوم پشت مسجد خدیجه کبری(س) برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: زمان و محل آزمون هریک از داوطلبان در کارت ورود به جلسه آنها که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است، درج شده است.

طاهری با تاکید بر اینکه برای شرکت در جلسه آزمون‌های فوق همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است، عنوان کرد: به همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباطی الکترونیکی در آزمون تخلف محسوب می شود.

وی یادآور شد: باجه رفع نقص در محل ساختمان آموزشی واقع در شهرجدید چهل متری اول در روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه دایر خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۴:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در لار برگزار می‌شود”

  1. ارشد.بیوتکنولژی زیستی. از لارستان گفت:

    مبارک است البته دیگه دوران دکترومهندس در این مملکت گذشته بسیاری از دارندگان این مدارک. بیکار هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین