چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب «لار» در انتظار اخذ ماده 23

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب «لار» در انتظار اخذ ماده ۲۳ قرار دارد. به گزارش میلاد لارستان به…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب «لار» در انتظار اخذ ماده ۲۳ قرار دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده تابستان سال جاری به درخواست فرمانداری ویژه لارستان در نامه‌ای به وزارت نیرو خواستار تامین اعتبار طرح مطالعاتی فاضلاب شهر «لار» شد. او این خواسته را در دیدار با مهندس محرابیان وزیر نیرو و معاونانش نیز مطرح کرد.

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پاسخ به این درخواست عنوان کرد: تامین اعتبار از محل قانون بودجه سنواتی کل کشور مصوب شده است، اما به دلیل عدم موافقت سازمان برنامه و بودجه برای صدور کد ماده ۲۳، اجرای این طرح نیاز به بازنگری و اصلاح دارد.

این شرکت همچنین اظهار داشته است: به محض تکمیل مستندات، مکاتبات لازم برای اخذ موافقت سازمان برنامه و بودجه انجام خواهد شد.

البته شرکت آب و فاضلاب این را هم اعلام کرده که «از ظرفیت قانون واگذاری پساب حاصل از جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب به سرمایه‌گذار بخش خصوصی در ازای اجرای طرح فاضلاب و تکیه به منابع استانی یا منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان و حق فروش انشعاب نیز می‌توان استفاده کرد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه این موضوع به شرکت آب و فاضلاب فارس نیز اعلام شده، از آن شرکت خواست تا این موضوع به طور جدی در دستور کار قرار دهد تا اینکه کد ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه دریافت شود.

گفتنی است؛ با اخذ کد ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه، پروژه در ردیف طرح‌های ملی قرار می‌گیرد و از سوی دولت به رسمیت شناخته و مسیر جذب بودجه هموارتر خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین