پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جای برگزاری یک ویژه‌برنامه به مناسبت روز «جوان» در لارستان خالی است

امام جمعه لارستان با تبریک روز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: تاکنون در شهر لار کاری که مختص جوانان باشد را انجام نداده‌ایم هر چند از کنکوری‌های موفق…

امام جمعه لارستان با تبریک روز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: تاکنون در شهر لار کاری که مختص جوانان باشد را انجام نداده‌ایم هر چند از کنکوری‌های موفق یا دانشجویان تقدیر شده اما با عنوان جوان کار خاص انجام نشده که در این زمینه خلاء وجود دارد و انتظار می‌رود فرماندار لارستان تدبیر کنند و با همت سایر نهادها یک برنامه ویژه برای جوانان در سال آتی داشته باشیم.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به سفر اخیر خود به کشور عراق و زیارت مرقد ائمه اطهار(س) با همراهی جمعی از مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، اظهار داشت: در این سفر بازدیدهایی از پروژه‌های در دست ساخت در شهرهای کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و برخی از امامزادگان مثل شهر بلد صورت گرفت.

وی با ابراز تأسف از دسیسه‌چینی دشمنان در مسموم‌سازی دانش‌آموزان در برخی از شهرهای کشور، افزود: آمریکا در این موضوع سابقه‌دار است که یک نمونه مصداق آن، در حدود ۱۲ سال پیش و پس از کشته شدن «بن‌لادن» مردم افغانستان با یک درخواست جدی از آمریکایی‌ها، به آنها گفتند به بهانه القاعده و بن‌لادن به ما حمله کردید و آنها را کشتید پس بساط خود را جمع کنید و از کشور ما خارج شوید و وقتی آمریکایی‌ها دیدند اوضاع بر علیه آنها می‌شود، با تهیه طرحی و اجرای آن در افغانستان، مسموم‌سازی دانش‌آموزان دختر در افغانستان بود.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه آمریکایی‌ها این اقدامی را که به منظور انحراف افکار عمومی اجرا کرده بودند، به گردن نیروهای طالبان انداختند، تصریح کرد: طالبان نه ظرفیت و نه ابزار لازم را داشت اما آمریکایی‌ها این اقدام را ۱۲ سال پیش در افغانستان انجام دادند و با یک تحلیل می‌توان فهمید در جنگ ترکیبی که دشمن ایجاد کرده، دشمنان در سایر برنامه‌ها به اهداف خود نرسیدند، به این کارهای نازل روی آورده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه از زمانی که جمهوری اسلامی در کشور حکم‌فرما شده، امروز قریب ۶۰ درصد دانشجویان کشور ایران دختر هستند، خاطر نشان کرد: این مهم بر خلاف شایعه‌پراکنی دشمنان برای جلوگیری از تحصیل دختران ایرانی است.

وی مسموم‌سازی دختران در مدارس، ایجاد اختلال در بازار ارز و غیره را در ادامه توطئه‌چینی دشمنان دانست و به آنان گوشزد کرد: دشمنان بدانند ملت غیور ایران جواب تمام این خباثت‌ها را در روز ۲۲ بهمن تسویه کرد و یکجا سیلی محکمی بر دهان دشمنان زد.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری درخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، عنوان کرد: این راهپیمایی دلیلش این بود که مردم تحلیل دارند و نقشه دشمن را می‌داند و علیرغم همه گله‌مندی‌هایی که دارد، پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر نقش داشتن دشمنان در اختلال در بازار ارز، بی‌تدبیری برخی مسئولان در بروز مشکلات ارزی را نیز بی‌تأثیر ندانست و بیان کرد: تیم اقتصادی دولت باید نقاط آسیب‌زا را شناسایی و برطرف کند و تصمیم‌هایی که لازم است را شجاعانه در این موضوع بگیرد.

وی با تبریک روز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: تاکنون در شهر لار کاری که مختص جوانان باشد را انجام نداده‌ایم هر چند از کنکوری‌های موفق یا دانشجویان تقدیر شده اما با عنوان جوان کار خاص انجام نشده که در این زمینه خلاء وجود دارد و انتظار می‌رود فرماندار لارستان تدبیر کنند و با همت سایر نهادها یک برنامه ویژه برای جوانان در سال آتی داشته باشیم.

امام جمعه لار ۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام(ره) و روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت و اضافه کرد: در آستانه سال جدید، قطعاً خانواده‌هایی هستند که بدلیل موضوعات مختلفی که پیش آمد دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند که حتماً مورد توجه همه ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را در پیش‌رو داریم، ادامه داد: یک پویش مردمی تولید و کاشت نهال در لارستان ایجاد شده که می‌بایست یک میلیون نهال تولید و در سطح منطقه غرس شود که کار قابل تقدیری است و انتظار می‌رود مردم نیز در این امر مشارکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی ولادت با سعادت امام عصر(عج) را گرامیداشت و بر لزوم برگزاری جشن‌های نیمه‌شعبان به شکل مردمی و گسترده تأکید کرد و افزود: نقش مساجد و محلات در این موضوع بسیار برجسته است.

امام جمعه لارستان همچنین هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت و یادآور شد: وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی رسالت سنگینی دارند و از همه ایثارگری‌ها و تلاش‌های سربازان گمنام تقدیر و تشکر داریم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “جای برگزاری یک ویژه‌برنامه به مناسبت روز «جوان» در لارستان خالی است”

  1. لاری منصف گفت:

    مردم لارستان ودیگر مناطق ایران با مشکلات معیشتی وگرانی. دست و پنجه نرم کرده اند وسخت در مضبقه هستند باید قبل از هر چیز بفکر مردم. بیچاره وفقیر باشیم

  2. ناشناس گفت:

    مردم گرفتار معیشت زندگی هستند و اقا در فکر چیه ؟؟!! واقعا جای تاسف دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین