یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خبر خوش حسین‌زاده به «گراشی‌ها»؛ جاده «چک‌چک» به طرح‌های ملی پیوست

خبر خوش حسین‌زاده به «گراشی‌ها»؛ جاده «چک‌چک» به طرح‌های ملی پیوست. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، طرح ساخت جاده “چک‌چک” پس از سه سال…

خبر خوش حسین‌زاده به «گراشی‌ها»؛ جاده «چک‌چک» به طرح‌های ملی پیوست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، طرح ساخت جاده “چک‌چک” پس از سه سال پیگیری‌های مداوم مهندس حسین‌زاده بالاخره به طرح‌های ملی پیوست و کد ماده ۲۳ از سوی سازمان برنامه و بودجه دریافت کرد.

شروع این طرح که از سال ۱۳۸۷ آغاز شد، تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته که بخش عمده آن نیز در سال‌های گذشته و با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده ساخته شد؛ به گونه‌ای که در ابتدای دوره نمایندگی ۴ کیلومتر پیشرفت داشت و اکنون به ۱۷ کیلومتر رسیده است.

حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد: با پیوستن جاده «چک‌چک» به طرح‌های ملی،‌ عملیات تکمیل این جاده سرعت یابد و در آینده نزدیک شاهد ساخت ۱۷ کیلومتر دیگر و اتصال کامل توابع به مرکز شهرستان گراش باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در خصوص مراحل پیوستن این طرح به طرح‌های ملی گفت: ابتدا مشاوری در حوزه مدیرکل راه و شهرسازی انتخاب و تمامی پیوست‌های زیست‌محیطی، پدافند غیرعامل، طرح توجیهی و محاسبات فنی و… با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ آماده شد.

وی افزود: در ادامه تاییدنامه‌ها و تصویب‌‌نامه‌های مورد نیاز در سطح استان و کشور دریافت شد که مهمترین آن موافقت و امضای وزیر وقت راه و شهرسازی، مهندس اسلامی بود. پس از دریافت موافقت‌نامه‌ها، طرح به سازمان برنامه و بودجه ارسال و در اواخر بهمن ماه سال ۱۴۰۱ کد ماده ۲۳ آن دریافت و جاده چک‌چک به طور رسمی به طرح‌های ملی پیوست.

حسین‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رستم قاسمی، از تلاش‌ها و عنایت‌های ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار فارس، مجمع نمایندگان فارس، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان قدردانی کرد و گفت: از همراهی و همدلی امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر گراش نیز تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ جاده چک‌چک ۳۴ کیلومتر طول دارد که قسمت غربی شهر گراش را به سه راهی ارد متصل می‌سازد که با تکمیل آن مسیر دسترسی توابع به مرکز شهرستان آسان‌تر خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “خبر خوش حسین‌زاده به «گراشی‌ها»؛ جاده «چک‌چک» به طرح‌های ملی پیوست”

  1. تلخک گفت:

    احداث جاده خوبه و کسی منکراون نیست ولی جناب دکتر حسین زاده بهتر نبود تمرکز و انرژیتان را روی جاده های مهمتر مثل گردنه بالنگستان ،جاده لار – شیراز ،جاده لار- بندر ویا جاده اوز- شرفویه میزاشتین

  2. ناشناس گفت:

    این جاده موجب پرت افتادن شهرستان اوز می شود واین شهرستان مهم را از رونق می اندازد. جاده چک چک ابتدا به عنوان راهی روستایی مطالعه ساخته شده است. باتوجه به کمبود اعتبارات ملی شایسته است مسئولین اولویت را به راه‌های مهم تر مانند شیراز جهرم لار بندرعباس ولار بستک بندرلنگه ولار گراش اوز خنج فیروزآباد بدهند که برای کل منطقه مفید است. برای احداث راه چک چک بهتر است از ظرفیت خیرین استفاده شود که الحمدلله در شهرستان گراش تاکنون منشا خیر بوده اند. بیشتر جاده های مهم شهرستان های اوز وخنج با همت خیرین این دو شهرستان ساخته شده یا در دست ساخت است که جدیدترین آنها راه کهنه اوز به شرف یه معروف به جاده مربط است که فاصله گراش و اوز برای رفتن به شیراز از طریق لار جهرم راکاهش می دهد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین