پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

جوان لارستانی مقام اول گویندگی را در کشور کسب کرد

جوان لارستانی مقام اول کشوری در بخش گویندگی را کسب کرد. به گزارش میلاد لارستان، امیرحسین جمالی مسئول انجمن گویندگی و دوبلاژ شهرستان لارستان موفق به کسب مقام اول کشوری…

جوان لارستانی مقام اول کشوری در بخش گویندگی را کسب کرد.

به گزارش میلاد لارستان، امیرحسین جمالی مسئول انجمن گویندگی و دوبلاژ شهرستان لارستان موفق به کسب مقام اول کشوری در بخش گویندگی شعر و دکلمه در جشنواره ملی رضوی شد.

از ۸۷ شرکت‌کننده، ۱۴۰ اثر در بخش‌های تولیدات رادیویی رضوی، گویندگی، پادکست و دوبله به دبیرخانه ارسال شده است. پس از بازبینی و بازشنوی آثار توسط هیات گزینش جشنواره، ۱۲۶ اثر به جشنواره راه پیدا کرد و ۱۴ اثر از لحاظ فنی رد شد.

در نهایت امیرحسین جمالی از لارستان با اثر “آداب زیارت” که شعر آن سیدحمیدرضا برقعی سروده بود و در استودیو آوای دل تنظیم و تدوین شده بود در بخش گویندگی شعر و دکلمه مقام نخست را کسب کرد.

جمالی اهل لار و دارای ۶ سال سابقه در حوزه مجری گری و گویندگی است. وی هم اکنون دانشجوی رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان است.

این جوان هنرمند لارستانی در کارنامه هنری خود علاوه بر این مقام، مقام اول کشوری در بخش مجری گری در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا. مقام اول کشوری در بخش تولید نماهنگ و پادکست در جشنواره ملی رسانش، دیپلم افتخار ۱۰ مجری برتر صحنه ایران در جشنواره ملی بر سمند سخن را داراست.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین