سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
 مدیر تولید پادکست سی قسمتی زندگی با آیه ها:

در تمام کارهای تولیدی از ظرفیت جوانان و نوجوانان استفاده می کنم؛ نتایج مسابقه زندگی با آیه ها به زودی اعلام می شود

مدیر تولید مجموعه پادکست زندگی با آیه ها با اشاره به فراهم کردن زمینه ارتقا فرهنگ و عقاید اضهار داشت: درست است که هر کاری به اراده آدمی بستگی دارد…

مدیر تولید مجموعه پادکست زندگی با آیه ها با اشاره به فراهم کردن زمینه ارتقا فرهنگ و عقاید اضهار داشت: درست است که هر کاری به اراده آدمی بستگی دارد و باید یاعلی گفت و راهی شد ، اما گاهی اتفاقات به خاطر حسن تدبیر اشخاصی است که بودن آن ها نعمت است.

امیرحسین جمالی در گفتگو با میلاد لارستان با قدردانی از حمایت امام جمعه لار در ایده پردازی پادکست های مذکور بیان داشت: خوشبختانه پادکست زندگی با آیه ها در کل کشور شنونده داشته و از رادیو ملی نیز پخش شد که این باعث افتخار است.

 مسئول انجمن گویندگی و دوبله لارستان با تاکید بر اینکه مردم شریف لارستان بزرگ منتظر کارهای رادیویی در حوزه های مختلف باشند از  گویندگان مجموعه پادکست ها،  ستاد نماز جمعه لارستان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) لارستان قدردانی نمود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “در تمام کارهای تولیدی از ظرفیت جوانان و نوجوانان استفاده می کنم؛ نتایج مسابقه زندگی با آیه ها به زودی اعلام می شود”

  1. لاری. ساکن. در امارات گفت:

    توسعه وپیشرفت اقتصادی در جوامع از دل فعالیت ها و ارتباطات جهانی. پیش. میآید وخواستگاه اقتصاد و سرمایه هم تعاملات جهانی. و ارتباط با تکنولوژی. است این موضوع. در همه جوامع. ثابت. شده. است. نگاهی. به کشورهای همسایه. این. را ثابت میکند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین