یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری جلسه آشنایی با شیطان پرستی در امداد لارستان

 شیطان کیست و از انسان چه می خواهد؟ انسان از پرستش شیطان چه هدفی را دنبال میکند؟ شیطان دشمن سر سخت انسان است که از خلقت حضرت آدم تا به…

 شیطان کیست و از انسان چه می خواهد؟ انسان از پرستش شیطان چه هدفی را دنبال میکند؟ شیطان دشمن سر سخت انسان است که از خلقت حضرت آدم تا به امروز پی در پی با او به مخالفت

می پردازد. اهمیت شناخت و مواجهه با او از موضوعات مهم قرآنی است. شیطان در تمامی داستانهای کهن و در تمامی ادیان وجود دارد. شیطان آمده تا انسان خلیفه الله نباشد. شیطان بسان تاریکی و در مقابل روشنایی و نور رحمت الهی است.

جلسه آموزشی  آشنایی با گروههای شیطان پرستی توسط هوشنگ دلاور، معاون توانمند سازی و  قائم مقام کمیته امداد امام خمینی لارستان  با بیان سوالات و مطالب فوق و علت گرایش انسانها در دوران مدرن به شیطان و شیطان پرستی آغاز شد.

این کلاس آموزشی همچنین به  منظور آگاهی و روشنگری هر چه بیشتر همکاران شاغل در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) برگزار گردید.

در این جلسه به چگونگی پیدایش مکاتب، علائم و نشانه های مخصوص شیطان پرستان و دسته بندی های این مکاتب پرداخته شد.

در کشور ما این خطر وجود دارد که جوانان دانسته یا ندانسته به  شیطان پرستی گرایش پیدا میکنند بنابراین بر همکاران امداد لازم و ضروری است که ضمن آشنایی با این گروه ها، مددجویان و به خصوص جوانان  و نوجوانان تحت پوشش را نیز از این خطرات آگاه سازند.

دلاور ضمن تاکید بر حضور اعضاء گروههای شیطانی در جلسات مخفی  بر فعالیت این گروهها از طریق سایتهای اجتماعی تاکید نمود و بیان داشت جوانان مورد هدف توسط آنان با حضور در پارتی ها و نواختن موسیقی و استفاده از زیورآلات و نماد های شیطان پرستی به رقص و حرکات نا متعارف دست میزنند. حضور دختران جوان از نکات لازم مورد توجه در این جلسات شیطان پرستی است.

 

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین