دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جشن روز اوز برگزار شد

جشن روز اوز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، ۷ و ۸ فروردین، روز اوز با حضور مردم، مسئولان و مهمانان از شهرستان های لارستان، گراش، خنج، جویم، مهر، لامرد…

جشن روز اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، ۷ و ۸ فروردین، روز اوز با حضور مردم، مسئولان و مهمانان از شهرستان های لارستان، گراش، خنج، جویم، مهر، لامرد و شهروندان اوز ساکن در امارات متحده عربی، شیراز، بندرعباس، تهران، بستک و غیره در پارک نوروز ، در شامگاه سه شنبه ۸ فروردین برگزار شد .

برنامه هایی از قبیل هنرنمایی کودکانی از فیشور و کودکستان نور مجتمع علوم دینی ، خوشامدگویی فرماندار شهرستان اوز محمد محمدی، سخنرانی محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس و فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر و عبداله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف، اجرای گروه آیین اوز و اجرای چند آهنگ سنتی و محلی ، و بازدید از ۳۰ غرفه مختلف انجام شد.

لازم به ذکر است در این برنامه، حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و فرماندار خنج، معاونان فرمانداری ویژه لارستان، شهردار و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گراش و شهردار و اعضای شوراهای شهرهای اوز و کوره و روستاها و بخش های تابعه شهرستان اوز و سایر شهرستان ها و شهرهای منطقه حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین