شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در قالب طرح 1395 لبخند صورت گرفت

عیدی 300 مییلیون ریالی نیک اندیشان لارستانی به کودکان نیازمند

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از اجرای موفقیت آمیز طرح ۱۳۹۵ لبخند در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح نیک اندیشان لارستانی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به کودکان نیازمند عیدی دادند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از اجرای موفقیت آمیز طرح ۱۳۹۵ لبخند در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح نیک اندیشان لارستانی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به کودکان نیازمند عیدی دادند.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور صبح امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر به شهروندان برای یاری رسانی به خانواده های نیازمند، اظهار داشت: همانگونه که دوست داریم فرزندان ما بهترین لباس ها را داشته باشند، می بایست نیم نگاهی به خانواده های نیازمند اطراف مان داشته باشیم که قادر به تأمین نیازهای فرزندان خود نیستند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح ابتکاری ۱۳۹۵ لبخند در هفته های پایانی سال توسط کمیته امداد لارستان، شادمانی در بین خانواده های نیازمند منتقل شد، افزود: این طرح به منظور اهداء ۱۳۹۵ کارت هدیه ۲۰۰ هزار ریالی به ۱۳۹۵ کودک یتیم و نیازمند، با مشارکت قابل تقدیر شهروندان لارستانی مواجه شد.

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: خوشبختانه با عنایت خداوند متعال، تعداد ۱۵۰۰ کارت هدیه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به کمیته امداد لارستان تحویل داده و این کارت ها در هفته پایانی سال بین ایتام و نیازمندان شهری و روستایی مناطق محروم توزیع شد.

دلاور افزود: اقشار مختلف مردم اعم از کارکنان دولت، بانکها، اصناف، بازاریان و حامیان ایتام از اهداء کنندگان این کارت ها بودند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین