چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مرکز  نفس در لارستان راه اندازی خواهد شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: مرکز  نفس در لارستان راه اندازی خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، جلسه هماهنگی مرکز نفس با حضور…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: مرکز  نفس در لارستان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، جلسه هماهنگی مرکز نفس با حضور معاون بهداشت دانشگاه و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی، نماینده فرمانداری، مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی، معاونین و کارشناسان معاونت بهداشت و اعضای بسیج جامعه پزشکی در محل سرپرستی این‌معاونت برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی دستور العمل‌ها و فرایند فعال سازی این مرکز در منطقه پرداخته شد، دکتر حسن فزونی، معاون بهداشت دانشگاه اظهار داشت: مرکز نفس، مرکز تخصصی‌ است که در آن همکاران ما در راستای پیشگیری از سقط جنین سالم تلاش کرده و خانواده‌های بسیاری را با برنامه های خود، در مسیر انصراف از سقط جنین یاری می کنند.

این مرکز به عنوان اولین مرکز نجات فرزندان سقط و در راستای جوانی جمعیت در منطقه راه اندازی می شود و معتقدیم نجات جان حتی یک جنین هم کاری بزرگ و ستودنی است.

وی با اشاره به این نکته که کاهش سقط جنین سالم از برنامه های جوانی جمعیت است، خاطر نشان کرد: فعالیت حوزه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه در حوزه خانواده حول پنج محور ازدواج، فرزندآوری، پیشگیری از سقط،پیشگیری از طلاق و درمان ناباروری بوده که تمامی آنها در راستای سند و برنامه مصوب قانون جوانی جمعیت اجرا می‌شود.

دکتر فزونی تصریح کرد: در زمینه پیشگیری از سقط جنین سالم تمامی بهورزان و مراقبان سلامت مراکز و خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت حوزه تحت پوشش، توصیه‌ها و اقدامات لازم را انجام می‌دهند و در این خصوص مرکز نفس هم اقدامات خوبی از جمله مشاوره تخصصی و طرح های حمایتی خواهد داشت تا از سقط جنین سالم که به دلیل موضوعات مختلف است جلوگیری کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین