جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آخر هفته بارانی در انتظار فارس/هشدار سطح نارنجی صادر شد

  مدیرکل هواشناسی فارس از بارش باران رگباری و پراکنده از بعداز ظهر فردا ۲۳ فروردین‌ماه تا جمعه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، مسعود حقیقت در گفتگو با خبرگزاری…

 

مدیرکل هواشناسی فارس از بارش باران رگباری و پراکنده از بعداز ظهر فردا ۲۳ فروردین‌ماه تا جمعه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، مسعود حقیقت در گفتگو با خبرگزاری فارس، از صدور هشدار سطح نارنجی خبر داد و گفت: از بعدازظهر فردا سامانه بارشی جدیدی نقاط مختلف استان را در بر خداهد گرفت.

وی افزود: این سامانه که تا ظهر جمعه ۲۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، شامل بارش‌های رگباری، وزش باد شدید و صاعقه خواهد بود.

حقیقت با تاکید بر احتمال جاری شدن رواناب و گرفتگی معابر از شهرداران خواست تا با امادگی کامل و انجام اقدامات به‌موقع مانع از اسیب به تاسیسات شهری شوند.

وی با اشاره به اینکه نقاط مختلف استان از شمال تا جنوب همچون اقلید، اباده، نوراباد، کازرون، خنج، گراش، لارستان، مرودشت و … از این بارش‌ها بهره‌مند خواهند شد، افزود: شدت بارش‌ها در روز پنج‌شنبه و به ویژه در مرکز استان و شهر شیراز خواهد بود.

او همچنین از عشایر کوچ‌رو خواست تا طی این سه روز به ارتفاعات سفر نکنند و از اتراق در کنار رودخانه‌ها بپرهیزند، همچنین مردم نیز از نشستن در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و از کوهنوردی نیز اجتناب کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین